مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۶ ب.ظ

ساختارشکنان دنیای فناوری

راستش با آنکه تصمیم سختی بود،در نهایت بر آن شدم دیگر برای هرکس،به اندازه ای که برایم مهر خرج می کند،مهربانی کنار بگذارم.نهایت نهایتش کمی بیشتر از او نه آنکه به مانند گذشته،خیلی خیلی بیشتر از او!
شما نمی دانید که یک آدم وقتی که بارهای بار،به دیگران محبت نثار می کند و عشق،وقتی که به سختی تنها نیمی از آن همه انرژی را باز پس می گیرد،روح و روانِ او،چگونه دچار فرسایش و ساییدگی می شود!چگونه...
من پیامبر نیستم که یارای این همه دریافت نامهربانی ام باشد در جواب مهر!
این شد که دیگر کاری خارج از ظرفیتم برای دیگری انجام نمی دهم که بعد به خاطر قدرناشناسی اش غصه ام باشد.
بگذریم.
خبر جدید آنکه؛در کنار رفیق خراسانی
عزیز،یار مهربانی از دیار آذربایجان شرقی نیز،به جمع نامه بنویس هایمان اضافه شده.
و حدس می زنم تا انتها نیز،همین دو دوست،برای روزگار نامه نویسی ام باقی بمانند.نامه ی اول اسماء من،آنقدر محکم و راسخ بود که بتوان با اطمینان این را گفت و در کنار زینب قرارش داد.
حالا ما باانگیزه تر از گذشته،ساختارشکنان دنیای فناوری خواهیم بود.
انسان هایی که در قرن 21برای هم نامه می نویسند و به صندوق های پست سلامی گرم روانه می کنند و  به پستچی ها درود می فرستند...




۹۶/۰۳/۰۱

نظرات  (۵)

عااااالی بود...
ساختارشکنان دنیای فناوری...
احسنت
پاسخ:
اسمای عزیز من :)
مثل همیشه بی نظیری...
همین ساختارشکنی ها تو رو نسبت به آدمای مکانیکیِ این روزگار، خاص و متفاوت کرده
پاسخ:
الان نمیدونم چی بگم واقعا.نمیدونم لایق تعریفت هستم یا نه :)
سلام
طاعات قبول حق  عزیزم
با این پست کاملا موافقم  ... 
بعضی ها تحمل و جنبه مهربانی رو ندارند و همچنان نامهربان ن...

برای نامه هم برام جالبه دوران دبستان و مدرسه اوج نامه نگاریم  بود برای اقوام ... یادش بخیر 😊

بعد از دعای فرج
سلامتی و طول عمر امام خامنه ای 
شفای بیماران 
بخشش اموات
خیلی التماس دعا تو این لحظات ناب بندگی....
پاسخ:
همیشه بودنت رو سپاس عزیز
ممنون که میای با دقت می خونی
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۸ رامین فلاحتی
آفرین خانم مجیدی که هم شاعرین و هم نویسنده ، چقد کاملین !!!
پاسخ:
عه!
آقای فلاحتی!
از این ورا ...
اختیار دارید.نه من اصلا در این حدا نیستم.
شعر که کنار رفته نویسندگی هم که فعلا داریم تلاش می کنیم تا یه چیزی بشیم

حیف که آدمی زاد از دو روز بعدش خبر نداره:))))
روت میشه تو چشمای من نگاه کنی؟!همون دونفر آخه؟
پاسخ:
من واقعا خدا رو شکر میکنم که تو هم اضافه شدی
شاید هدیه خدا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">