مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶ ب.ظ

این روزها

امشب جواب می خواهم از تو

برایم‌ از پساپرده ی سختی این روزهایم بگو...

۹۶/۰۴/۳۱
یاس گل

نظرات  (۳)

۰۱ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۵۹ ریحان شریف
می‌خوام پست بذارم، یادم رفته چطور عکس رو آپلود کنم.
:))))))
پاسخ:
من که خیلی وقته برا اینجا هرکار میکنم‌با گوشی عکس آپلود کنم نمیشه.میرم تو یکی از این سایت های آپلود،عکسم رو اونجا آپلود میکنم بعد نشونیش رو نگه می دارم میرم پشت کامپیوتر نشونی رو میزنم از اونجا ذخیره میکنم رو دستگاه بعد با کامپیوتر آپلود میکنم رو وبلاگ...در این حد مشقت میکشم :)))
چه خوشگل:)
جواب میخوام 😎
پساپرده ی این روزهای سخت، یه معجزه ی شیرینه یاسمن
چیزی که الان فکرشو نمیکنی، و بعدها بخاطر صبوریت از خدا به شکل یه جایزه ای که انتظارشو نداشتی دریافت میکنی...
همیشه تدبیر خدا فوق شگفت آوره وقتی پشت پرده ها رو برات رو میکنه!

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَ هُوَ شَرٌّ لَکُمْ...
پاسخ:
نیلوفری جانم..عروسِ تفاوت ها :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">