مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۳ ب.ظ

کتاب های خاکستری

از همان روز که کتاب را در مطب دکتر باز کردم و شروع کردم به خواندن آن،فضای سیاهی آرام آرام از کتاب بیرون خزید.

در ابتدای امر تا رسیدن به صفحه دوم گمان می کردم یک کتاب سرشار از حس های خوب را انتخاب کرده ام.

اما از صفحه دوم به بعد اینطور نبود.

میشد که بوی ناخشنود دود و خاکستر را اطرافت حس کنی و سرفه کنی از تیرگی داستان.

با این همه امروز هم کتاب را باز کردم.این بار در خانه.

باور کنید به یک جایی از داستان که رسید با خودم گفتم ولش کن.اصلا نخوان...

ولی از عادات خوب یا بد من  این است که باید کتاب را به آخر برسانم.

البته احتمالا با یک ماسک بر صورت برای جلوگیری از ورود سیاهی ها به مجاری تنفسی ام...!!!!

۹۶/۰۵/۰۲
یاس گل

نظرات  (۷)

دنبال می شی لطفا منو دنبال کن
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۷ محمدمهدی یوسفی
:))

ان شاء الله زودتر تموم بشه
سلام بر یاسمن خانوم مجیدی عزیز
چقد خوبه تو این روزگار غربت وبلاگ ها شما همچنان سنگر وبلاگ رو حفظ کردی
من که میگم هییچ جا لذت وبلاگ رو نداره
+خانوم خانوما بسی مشتاق دیدارتونیم
یه چند صباحی دیگه منم تهرانی میشم ان شاالله بتونیم یه دوستی خیلی شیرین باهم پیداکنیم
پاسخ:
سلام قایقران جان
به به
پس راهی تهرانی
جویات میشم حتما

۰۸ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۷ سهیل اسدبیگی
سلام وبلاگتون بسیار زیباست به ما هم یه سر بزنید 

www.applesp.ir
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۲۴ فاطمه ترجماند
الان فهمیدم چه خوب می تونی یه فضای زننده رو توصیف کنی ....بشین یه داستان تلخ اجتماعی نکبت بار بنویس. ببین چطور میشه :))))))
پاسخ:
فاااااااااطمه سلااااااااام
وای چقدر خوب که اومدی اینجا
چقدر ذوق کردم
داستان تلخ نکبت بار؟😄
اتفاقا همینه مشکلم 
هی میخوام نکبتی ننویسم ولی وسط همه چی یهو فازم میره اون سمتی
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۶ پریسا سادات ..
اسم کتابت چیه مگه که انقد بده؟
پاسخ:
عمومی نمیگم چون ممکنه طرفدار داشته باشه و قصد بی احترامی ندارم واقعا
خصوصی میگم بهت
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۴۲ پریسا سادات ..
باشه بگو بهم از خصوصی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">