مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۸ ب.ظ

و من،نیازمند معجزه ات!

-سلام.شما ساکن کدام شهرید؟

از طرف جشنواره است.جشنواره ای که دو سه ماه پیش صوت شعرخوانی ام را برایشان ارسال کرده بودم.

می گویم:سلام.تهران هستم.

چند روزی می گذرد و این بار پیام  دعوتنامه شان می رسد برای شرکت در اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان.

نمی دانم که این دعوت چه معنی دارد.این یعنی اینکه صرفا به عنوان یک مهمان دعوتم یا به عنوان یک برگزیده!؟

پیام می زنم و شرایطم را خلاصه وار می نویسم و می پرسم:تا قبل از روز اختتامیه اسامی برگزیدگان اعلام می شود؟

کسی که آنسوی خط است می گوید که نه.می گوید که اما خیلی ممنون می شویم تشریف بیاورید.می گوید که قرار است فرصت همکاری با رادیوی انتشاراتشان فراهم شود و من و چند نفر دیگر در استودیوشان شعر بخوانیم و ضبط شود.

و پیشاپیش از شکیبایی مان تشکر می کند.

جواب نمی دهم.

یادم می آید که یکی از جوایز برگزیدگان فرصت همکاری با رادیو شان بود.اما هنوز هم نمی فهمم که این ها یعنی تنها یک مهمان هستم یا یک برگزیده.

و بعد به شرایطم فکر می کنم و اینکه هنوز در حالت جسمانی مساعدی برای حضور در اختتامیه قرار ندارم و پس فردا باید دوباره نزد پزشک جراح برویم و ...

کاش معجزه ای این میان رخ دهد...

۹۶/۰۵/۰۸
یاس گل

نظرات  (۱۰)

امیدوارم واقعا معجزه اگه اسمشو میذارین رخ بده
یا بهتر از اون هم حالتون خوب بشه هم برین و توی رادیو گویندگی کنین
پاسخ:
یه وقتا هست انقدر تو زندگی،تو یه برهه،آدم به یک چیز خاص نیاز داره و به سختی پیداش میکنه ،حس میکنه انجامش شبیه معجزه ست...
ان شاء الله سلامتی برای همه
توکل کن  به خدا ابجیییییی:)
انشالله خیره:) و برگزیده میشی !
موفق باشی !
دعا میکنم .
پاسخ:
ممنونم آرامی جان
سلاااامت باشی
ارزوی یه معجزه رو برات دارم😔
خیلی بد میشه اگر نری حد اقلش اینکه من از حرص دق میکنم😐
به امید خدا یه اتفاق خوب میوفته و باعث میشه که اگر حتی تو نتونی به اون جشنواره بری یه شادی عظیم برات به وجود بیاره که غم نرفتن به اون جشنواره اصلا برات بی معنی باشه :))
موفق باشی:))
پاسخ:
آره
واقعا در درجه اول سلامتی مهم ترین نعمتیه که باید بخوایم و مراقبش باشیم
ممنونم ازت و اینکه انقدر همراهی
جشنواره رو هم ببینیم چه می شود
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۲۱ فاطمه ترجمان
وای وای وای می فهممم حرسی که آدم موقع از دست دادن همچی فرصتی میخوره ...اما باید صبور بود . هر چی پیش بیاد قطعا خیره...ماهم برات دعا می کنیم :) 


.
تو پیدا کردن وبلاگ شک داشتم اما ادبیات منحصر به فردت خیالمو راحت کرد ..و بعد هم صحبتی که از اوضاع جسمی و این ها داشتی متاسفانه .الهی زود زود رفع کسالت شه ازت :"
پاسخ:
فاطمه ضمن خیر مقدم مجدد باید بگم که خیلی ممنونم ارت.
به احتمال زیاد جشنواره رو از دست میدم.اما خب اشکال نداره.سلامتی واقعا خیلی مهم تره
فکرم نمیکنم برگزیده باشم.
امروز بهشون خبر میدم که نمیشه برم
سلام
بهتری یاسمن جان؟
"...و بسا چیزی را خوش ندارید و آن برای شما بهتر است ، و بسا چیزی را دوست دارید و آن برای شما بدتر است ، و خدا می داند و شما نمی دانید."
قسمتی از تفسیر ایه ۲۱۶ سوره بقره که بهش ایمان دارم..
پاسخ:
سلام طهرا جان .خوبی؟
شکر خدا
شکر

ممنونم بابت این یادآوری
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۲ فایزه فرزانه
عزیزم سلام 
خوشحالم که اینجایی 
از این ببعد بیشتر میخونمت!
البته زیاد به وبلاگم سر نمیزنم اما تو و یکی دو از دوستای دیگه م،بهانه های خوبی هستین!
پاسخ:
فائزه ی عزیز
خوش اومدی
منم خیلی خوشحالم
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۵ پریسا سادات ..
:|
به به
خبرنگار دوچرخه ای!
چه خوب که اینجا هم میشه ادمای خوبو پیدا کرد
پاسخ:
سلام.خیلی ممنون.دوچرخه شناسید پس؟
سلام خوب بود گلم .به منم سر بزن
پاسخ:
ممنونم از شما
به زودی
خب چی شد؟
اینا رو چرا به من نگفته بودی؟!
پاسخ:
هیچی دیگه.نشد برم.البته منتخب نبودم.خیلی چیز خاصی از دستم نرفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">