مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۲۹ ب.ظ

آخر هفته

وسایل را برای قرار دادن در ساک پارچه ای دوست داشتنی ام گزینش میکنم تا برای این سه روزی که میهمان ساداتمان هستم یک اقامت لذت بخش دیگر فراهم کنم.برای این عید بزرگ مان یعنی غدیر.

دوچرخه ی این هفته را که چرخستانِ آن به موضوع بازی پرداخته است بر می دارم.

از بین سه کتابی که به تازگی از کتابخانه گرفته ام،یک کتاب باید درون کیفم باشد.اما کدام کتاب؟از رنجی که می بریم جلال آل احمد،دره گل سرخ آسترید لیند گرن یا مصابا و رویای گاجرات از نادر ابراهیمی؟

سعی می کنم خودم را در فضای جایی که می روم تجسم کنم و حس و حال هر کتاب را با آن فضا بسنجم.در ابتدا دره ی گل سرخ را بر می دارم و به سمت کیفم می برم اما...حس میکنم که فضای خانه ی خودمان،بیشتر با حال و هوای یک رمان نوجوان جور در می آید.از طرفی در فصل اولِ از رنجی که می بریم گیر افتاده ام و هرچه تلاش میکنم نمی توانم این کتاب را جلو ببرم.در نتیجه؟باز هم نادر ابراهمی :)

و اما بعد از کتاب!سراغ انیمیشن ها و فیلم هایم می روم.می بینم نفس را هنوز ندیده ام.خلاصه داستان را که می خوانم حس میکنم باید دوست داشته باشمش.پس برش می دارم.

یک هو  تکلیف این هفته کارگاه نویسندگی را هم به یاد می آورم.فضای آرام آنجا می تواند فرصتی برای نوشتن فراهم کند.چه چیز بهتر از این؟

و اما وسایل دیگر...

ساعت چند است؟

باید زودتر همه چیز را جمع و جور کنم...


۹۶/۰۶/۱۶
یاس گل

نظرات  (۵)

خوش بگذره:)
تو یکی از معدود آدم هایی هستی که به وجودشون افتخار می کنم و بهشون حسادت!
پاسخ:
وای واقعا؟
 چقدر انرژی دادی بهم وجیهه
این حرفت برام خیلیه ها
خیلی
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۴۶ پریسا سادات ..
موفق باشی ایشالا نویسنده شی
پاسخ:
چه دعای خوبی
سلااام
پساپس عیدت مبارک یاسمن جان ...
بازم زیبا حس و حالت رو بیان کردی ، حس سادگی و لذت از روزمرگی رو به ادم دست میده نوشته هات :))
پاسخ:
 سلااااام
خب خدا رو شکر واقعا
واقعا نوشته های آل احمد غوغا است


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">