مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ق.ظ

کارت عضویت کتابخانه

امروز که داشتم روی کارت عضویت کتابخانه به عکس خودم نگاه می کردم،یک آن حس کردم قیافه ام در عکس،چقدر شبیه به این دختربچه افتاده!

گفتم بیایم و با شما هم مطرحش کنم!


۹۶/۰۷/۲۹
یاس گل

نظرات  (۵)

خوبه که...
جالبه
:))))))
پاسخ:
:))
عوضش کن. این که کاری نداره
مصیبت کارت ملیه. عکس زندانیا هست از سه جهت میگیرن، مال من اون شکلیه:/
پاسخ:
وای وای مال منم.روزی که گرفتم کارتمو گفتم انگار حبس کشیدم
چه بامزه
منم یه عکسم همین شکلی شده:)
پاسخ:
من هر بار برا تمدید کارتم همونو میدم.خیلی اصرار دارم رو این موضوع :))
ینی من عاااشق این استیکرما
یه بی خیالی و "برو بابا بذار خوش باشیم" خاصی تو صورتشه که آدم حااال میاد! خخخ
پاسخ:
اوهوم
منم هربار میبینمش خنده م میگیره
مگه میشه یه پستی بذاری و من بدون نوشتن نظر از کنارش رد شم؟
اصلا دارم فکر می کنم چقدر استعداد نویسندگی داری،
چرا که با این پستت منو یاد "قصه ی عینکم" ادبیات پیش دانشگاهی انداختی که با هر بار خوندنش از خنده روده بر می شدم:)))
پاسخ:
وای این از مهربونی توئه اسما
این از لطف توئه باور کن 
من ازت ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">