مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۲۰ ب.ظ

برای آن روزها که نمیشناختمش

آدرس وبلاگش را به من داده بود.

فرصت شد تا چند پست از ترنج نوشت هایش را بخوانم.

وبلاگش دیگر وجود خارجی نداشت.فقط از سایت آرشیو میشد به آن دسترسی پیدا کرد.

راستش دلم برای آن روزهایش تنگ شد.

برای آن روزهایی که نمی شناختمش و در بلاگفا می نوشت.

۹۶/۱۱/۰۳
یاس گل

نظرات  (۶)

۰۴ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۰۹ پریسا سادات ..
:(
مشکوک میزنی!
پاسخ:
:)))))
پست جدید :)

یاسمن جوون خبریه؟😍😍😍
پاسخ:
سلام آرامی
نه.این درمورد وبلاگ یکی از دوستان بود 😊
۱۹ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۵۹ آبان ترجمان
کلاً رفقای بلاگفایی دلتنگ کننده ن...
یاد ِ اون سالا به خیر 
اسما رو میگی؟!:))
پاسخ:
نه اسما جان.یکی از رفقا رو میگم.همون طور که اشاره کردم دیگه وبلاگ نداره.
دست خودم نیس
همش فکر میکنم مخاطب همه پست هات منم:-)
و این نشون دهنده سبکیه که داری که راحت با مخاطب ارتباط میگیری
پاسخ:
چقدر بهم روحیه دادی با این حرفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">