مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۳۹ ب.ظ

صدای تو خوب است

اینجا برای من،حکم همان کانال های تلگرامی برای شما را دارد.

اینجا می شود هر وقت که دلم تنگ است بنویسم و بدانم که فقط عده معدودی به پای درددل هایم خواهند نشست.همین حال مرا بهتر می کند.

البته دل تنگی این روزهایم اصلا از آن سری افسردگی های رایج میان جوانان و نوجوانان نیست.اصلا آنقدری بزرگ نیست که بشود روی آن چنین اسمی گذاشت.

کوچک است.خیلی کوچک.

این روزها بیشتر از هروقت به صدای سالار عقیلی نیازمندم.صدای سالار عقیلی اصیل است.بخشی از هیجانات و دردهای کوچک من را خالی می کند.

از وقتی آلبوم جدید او هم بیرون آمده بیشتر می خواهم که بشنوم او را.امروز هم به مغازه ای برای خرید راز خیام او رفتم.نداشت.بی تاب تر شدم.

حالا نشسته ام و هی تیزر راز خیام او را روی تکرار میزنم:

ساقی!غم من،بلندآوازه شده ست

سرمستی من،برون ز اندازه شده ست

۹۶/۱۲/۰۳

نظرات  (۴)

راز خیام
یعنی چی میتونه باشه ؟ :)
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۰۹ Hossein daghagheleh
ســـــــــلام


خسته نباشید.


سایت شما عالی


به سایت ما هم  سربزنید خوشحال میشیم!!!


نظر بدید ذوق زده میشیم!!!


ما رو پیوند کنید فداتون میشیم!!!


دنبال کردید عاشقتون میشیم!!!
 

منتظر حضور گرم تان هستیم در : nojavan-iran.blog.ir


((توجه ))
اگر شما درخواست ما را انجام دادید.
اگر خواستید ماهم به همین درخواست عمل میکنیم.
از طریق نظر دادن به ما بگوید.
باتشکر
خوب شو...
خوب شو..
خوب شو.
تو باید خوب باشی:))
اینجا چه خوبه:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">