مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵ ب.ظ

به عمل کار برآید

اصلا بیایید وَ تصور کنید،همین امروز،یک کلیپ بسیار کوتاه از یک سخنران انگیزشیِ بنام،به دستتان رسیده است.

بیایید و فراموش کنید که این دو خط را در وبلاگ آدم بی نام و نشان و غیرنامداری نظیر یاسمن مجیدی می خوانیدش.

تمام حواستان را هم به همان سخنران خیالی متوجه سازید.به منظور تاثیرگذاری بیشتر،یک موسیقی متن خیالی هم به این کلیپ کوتاه اضافه کنید.

خب...

تقریبا چیز دیگری از شما نمی خواهم،

حالا می توانید کلیپ دریافتی را باز کنید :



تو باید خودت را به اثبات رسانی

واثبات تو یعنی؛

         اثبات آروزهایت...



۹۶/۱۲/۰۵
یاس گل

آرزوها

نظرات  (۴)

عالی...
من تا اثبات خودم فاصله دارم
ولی یقین دارم روزی خودم رو اثبات خواهم کرد
پاسخ:
آره همینطوره
برا یه سری آرزوها نیاز به طی شدن روزگاره
امیدوارم به تمام آرزوهای قشنگت برسی و در راه رسیدن به اونا هم کلی بهت خوش بگذره!

پاسخ:
تشکر میکنم ازت.همچنین
۰۷ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۳۵ متینا عروجی
بسیار خوب مینویسی یاسمن جانم،قلمت سبز دوست خوب و مهربانم💙😁
پاسخ:
ای جاااااانم.وای متیییییینا
چقدر خوشحالم کردی
اسمت رو دیدم کلی ذوق کردم
خیلی گلی تو آخه
کاملا قبول دارم... اثبات ما یعنی اثبات آرزوهامون... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">