مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۱ ب.ظ

حرف های غیرمشترک

حرف های مشترکمان،دارد هر روز،روز به روز،از هم دور،از هم دورتر می شود.

این را وقتی فهمیدم،که فردای روز دیدارمان،دریافتم،روز پیشش،من،لا به لای حرف های او،جایی برای صحبت از حرفام،درددل هام،از این روزهای خودم،نداشتم.

و وقتی،این چند ماهی که گذشت را پیش کشیدم تا ببینم در این رفاقت ها،چه صحبت ها به میان آمده است،دیدم تمام صحبت ها حول محور یک چیز واحد می گردد.قبل از ازدواج،حین ازدواج یا بعد از آن.

و آن قدر حرف های ما از هم دور است که وقتی دارم درباره ی یک گروه کتابخوانی حرف می زنم،رفیقم می پرد لا به لای صحبت من و می گوید:یاسمن!ول کن این کتاب و کتابخوانی رو.یه کم هم به بچه هات فکر کن!

-بچه هام؟!!!

-بچه هایی که قراره مادرشون بشی.یه کم به اینا فکر کن...

- ...

من هیچ،من نگاه...


براده های یک ذهن:

می دانم که رفتار آن ها یا صحبت آن ها همه کاملا طبیعی و اتفاقا متناسب با سن و سالشان است.که ما همه در سن ازدواجیم.اما...این وسط دنیای من و دنیای آن ها،دارد بی نهایت از هم فاصله می گیرد.و من همین هستم.همین.همینی که دوستش دارم.خدا را چه دیدید.شاید یک روز هم،یک نفر هم شبیه به من،همین من،پیدا شود و ناگهان ببینیم درست وسط دنیای مشترک و متفاوت هم افتادیم.

۹۷/۰۵/۲۷
یاس گل

نظرات  (۱۱)

تو عجیب نیستی...
تو فقط همونی هستی که باید باشی
دنبال رشد
دنبال پرواز
کسی که فردیت خودش رو صرفا با ازدواج یا بچه دار شدن تعریف نمیکنه
کسی که میدونه در نهایت تنها کسی که واسش میمونه، خود خودشه!
کسی که حتی وقتی توی یه رابطه بره هم به قصد رشد میره نه چون یه کاریه که همه کردن یا باید بکنن
از این فاصله ها غمت نباشه که تا این دوری ها با کسایی که با وجودت دورن پیش نیاد، محرم های دلت هم از جاکجاآباد پیدا نمیشن که ساعت ها توی بی خیالی دنیا با هم گپ بزنید و کیف کنید که چقدر دغدغه هاتون شبیه همه و چقدر خوب که همو دارید!
پاسخ:
اینکه یه تازه وارد بیات تو وبت و این قدر پستت رو خوب خونده باشه که نظری فراتر از "چه خوب گفتی"و "باهات موافقم" و ... بذاره،مطمئنا نظر وبلاگ نویس رو هم جلب میکنه به خودش و یه جورایی،به گونه ای متفاوت ازش سپاسگزاری میکنه.
واقعا ممنونم ازت دوست وبلاگی جدید
یاسمن سلام!

شاید سنم از تو کمتر باشد،ولی کاملا میفهمم که از چه حرف میزنی....اینکه دغدغه های دوستانت به سرعت تغییر کند ولی تو کم و بیش بخواهی که همان آدم سابق بمانی!

دوست گلم،سعی کن که زیاد ناراحت نشی.هنوز هم کلییی آدم میتونه وجود داشته باشه که دغدغه هاشون با تو یکیه!

نکته امتحانی:  تا متینا رو داری غم نداری....  :دی
پاسخ:
متینا یکی از دلایلی که با شما نوجوونا در ارتباطم و کیف میکنم همینه که لااقل پیش شما میشه از چیزای دیگه حرف زد.وای نبودی چی کار میکردم واقعا
چقدر جوابت بهم چسبید
چه خوش آمدگویی دلپذیری
ممنون از مهرت :)
پاسخ:
فرصت نشد بیام وبت.امروز میام که این محبت کاملا دوطرفه بشه :)
آما من بیلمیرم نه دیسه!
:)
پاسخ:
اااع.چرا؟
حتی من که تو سن ازدواج نیستم دوروبرم از این آدما کم نیستن.حالا خوبه بهت گفته به بچه هات فکر کن.به من گفتن به جای این خرجای الکی(منظورشون خریدن کتاب و ابزار نقاشی بود) به فکر جهیزیه باش://///////////////////
هربار با خودم تکرار میکنم اینا اهمیتی ندارن.بهشون فکر نکن.ولی هربار یه چیزی بهشون میگم و خب به قول خودشون اونا به فکر منن و گرنه خودشون که جهیزیشون تکمیله و چیکار به این کارا دارن اصلا!
پاسخ:
وای چرا همه اینطوری ان؟نکنه مشکل داریم ما؟
راستی برام آیدی نفرستادی فیلمه رو ببینم ها.تازه اون استوری ای که گفتم چک کن هم ندیدی و تاریخش گذشت.
سلام دقیقا مثل من.
حتی دیگه حوصله ندارن بیان همدیگرو ببینیم. 
من موندم و تنهایی خودم. 
اونا هم رفتن وارد فاز و مراحل جدید زندگیشون شدن. 
تنهای تنهای تنها. 
چقدر دلم گپ و گفت با یه دوست میخواد. کسی که منو هم دوست داشته باشه نه حسب عادت یا اتفاق. 
چقدر غیر مهم هستیم حتی برای آرزو کردن. 
پاسخ:
واقعا غم انگیزه این حال و روزمون.همش منتظرم وارد فضاهای جدید شم و حتی شده موقت یه سری دوست پیدا کنم که بتونیم در مورد چیزای مشترک حرف بزنیم
عه یاسمن چیزه
من اینستاگرام ندارم
توی تلگرام بفرستم برات؟

پاسخ:
حالا من تلگرام ندارم دیگه 😁

ای بابا
ببین کاراتو!
من یه کبوتر دارم که فردا شروع میکنم تربیتش کنم.به نظرت تا آخر تابستون میتونه نامه رو به دستت برسونه؟
پاسخ:
اع آنلاینی؟
دمت گرم
کبوووتر...خوبه...به شرطی که پی پی نکنه پشت پنجره مون
کبوتر ما بی ادبه :/
ببین خودت میتونی اکانت بسازی و بری فیلم ها رو ببینی
راحت تره به نظرم
پاسخ:
اوووم....بااااااشه :))
۰۳ مهر ۹۷ ، ۱۲:۲۲ مسافر اشک
دنیای تو رو دوست دارم
عاشق زندگی کردن تو همچین دنیایی هستم
دنیای کتااااااااب
وااااای چقدر از کتابام فاصله گرفتم
دلم براشون تنگ شده
پاسخ:
منم خود تو رو دوست دارم :))
راستی این روزا دیگه یه ذره وقتتم از دست رفته برا کتاب.نه؟ :))) 
۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۹:۴۱ مسافر اشک
عزیزمی... منم دوست دارم
درسته فرصت کتاب خوندن رو از دست دادم
ولی یه کتاب گویا همراهم دارم (منظورم ایمانه) :)))
پاسخ:
:)))) وای اسما :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">