مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵ ب.ظ

محبوب کودکی ام

صبحی داشتم به دنبال آهنگ های ساده ی انگلیسی می گشتم.به سایتی رسیدم که چند آهنگ ارائه کرده بود.یکی از آهنگ ها را که با حال و هوای بارانی این روزها هم مناسب بود دانلود کردم و به آن گوش سپردم.
عصری وقتی دوباره به همان سایت رفتم ناگهان عنوانی را دیدم که مرا میخکوب کرد.
باورم نمیشد.پس از سال ها...دوباره...آناستازیا!
 رفتم به سراغ آهنگ و با پخشش چنان دچار احساس دلتنگی شدم که اندازه نداشت.خاطرات کودکی ام در برابرم زنده شد.روزهایی که آناستازیا را بارها و بارها روی تکرار می زدم و تماشا می کردم.با همین زبان اصلی.
با عجله به دنبال کلیپ آن هم گشتم و با دیدنش تمام وجودم،سلول به سلول دوباره به کودکی برگشت.
قابل توصیف نیست.قابل توصیف نیست این احساس خوشایند یادآوری خاطرات شیرین کودکی ام...

۹۷/۰۷/۲۲
یاس گل

نظرات  (۳)

۲۲ مهر ۹۷ ، ۲۲:۰۹ سید محمد علوی زاده
سلام علیکم
وقتتان بخیر
تبریک عرض می کنم به شما بخاطر وبلاگ وزینتان
شما را دعوت می کنم به بازدید و استفاده از مطالب تولیدی سایت تخصصی گناه شناسی
میفهمم.خیلی باحاله یاد اوری خاطرات و مرور گذشته های شیرین
پاسخ:
خییلی
خیلی خیلی زیاد
من سیندرلارو صدبار دیدم:) یه دستگاه سی‌دی به رنگ بژ داشتیم یه تلوزیون از اون گنده‌ها و یه زیرتلوزیون توسی. گاهی وقتا یه روز چند بار سیندرلارو میدیدم خوب یادمه
پاسخ:
آخ گفتی تلویزیون یادم اومد مادربزرگم یه جاتلویزیونی ازون دردار قدیمیا داشت.بعد من همش دلم میخواست تو مسابقه تلفنی شرکت کنم.مجریش رفیعی بود و یحیوی فک کنم.یه بار زنگ زدم بالاخره از بوق اشغال خارج شد و گفتن باید صبر کنید تا شرکت کننده های قبلی مسابقه شون تموم شه.من حالیم نشد چی کار باید بکنم تلفن رو قطع کردم  😐
یاد باد آن روزگاران
خلاصه...یاد باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">