مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶ ق.ظ

دایره ی امن

یک دایره ی امن در زندگی ام تعریف شده است.دایره ای  که شاید البته به مرور بر قطر آن افزوده شده باشد.

تمام زندگی من در همین دایره  تعریف می شود.

در تهران زندگی میکنم!اما تمام تهران برایم در همین دایره خلاصه می شود.

دایره ی امن من به سختی به مرکز شهر می رسد.در یکی از نقاط جغرافیایی تهران محدود شده و فقط چند منطقه ی دیگر را کنار خودش شامل می شود.آن هم به شرط خوش مسیر بودن.

از این رو به هیچ یک از قرار ملاقات های خارج از این دایره نمی روم.اصلا شما بگویید کلاس داستان نویسی در فلان نقطه ی شهر برگزار می شود.استادش هم عالی ست.فلان نویسنده است.فقط بگویید در دایره ی امن من قرار دارد؟ندارد ؟پس اهمیتی ندارد.ولش کن.

چیزی که می گویم برای خیلی ها قابل درک نیست.

مثلا آدمی که اهل اردوهای جهادی ست،اهل پیاده روی اربعین،اهل سفرهای دوستانه،اینطور آدم ها،آدمی شبیه به من را اسیر در حصارهای من در آوردی می بینند.برایشان مضحک است که یک نفر ساکن تهران باشد و عملا در خیلی از محله های شهر حتی برای یک بار هم که شده گذر نکرده باشد.یا که اگر به او بگویند بیا همدیگر را در این مکان ببینیم ممانعت کند و بگوید دور است.

چیزی که می گویم برای خیلی ها قابل درک نیست.برای خیلی ها.


۹۷/۰۸/۲۳
یاس گل

نظرات  (۴)

کافیه یه بار فقط پاتو بذاری بیرون از دایره. اون وخ می فهمی چقد همه چی باحال تره. وگرنه مثه اون بچه شیره میشی که قدم بازدهم رو برنمی داشت و آخرشم برنداشت... چقدر حرص می داد منو:دی

پاسخ:
آره بابا میدونم چیز خوبیه
ولی خب نیاز به زمان داره
آه باید بگم درکت میکنم:)
چون منم توهمین سنقرِ کوچولو موچولو دایره امن دارم برای خودم:/خب خوشبختانه تو این نقاط امن کلی خاطره و خوشحالی وجود داره.همه ی جاهایی که لازمه دارم برم!فقط یه جا توش نیست ادارهی پست!به همین علت هرگز برای دوچرخه چیزی پست نکردم درست برعکس روزای نوجوانی تو!
D:
پاسخ:
ااااااع
آخ اداره پست خیلی لازمه.راست میگی
حالا ما موزه ای به اون صورت تو دایره ی امنمون نیست.این یه کم بده.ولی خب به جاش کتابخونه خوب هست.

سلام
از متن اربعینی نوشته شده توسط شما در بخشی از برنامه «چله انقلاب» پخش از شبکه 2 که شنبه، یکشنبه و دوشنبه هر هفته پخش میشه استفاده شد
ان شاالله موعد پخش اعلام میکنیم خدمتتون
۰۷ آذر ۹۷ ، ۱۴:۴۷ جوجه، ولی تیغی
منم یه همچین دایره ای دارم ولی دور سرمه...یه تصویرگری از الهه زاهدی هست که اسمش هست محافظ انرژی های خوب...(برات میفرستمش) شکل اون هست دایره من. هر جا باشم دور سرم نگهش میدارم و توش نفس میکشم انگار. فقط چیزایی که به من مربوطه اونجا هست نه هیچ چیز دیگه ای...اینطوری با تنهاییم حال میکنم!
پاسخ:
وای اینوووو بفرستی برام ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">