مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۴ ب.ظ

چونی بی من؟

من با رخ چون خزان،زردم بی تو،
تو با رخ چون بهار،چونی بی من؟
۹۷/۰۹/۰۶
یاس گل

نظرات  (۲)

۰۶ آذر ۹۷ ، ۲۳:۲۱ مرد مُفرد
عزیز من
دوبیتی را در دفتر خاطرات بنویس
اینجا چیزی را بنویس که به درد من مخاطبتون بخوره!
ببخشید اینو میگم ولی اون کامنت بالاییه خیلی چرته! 
تو هر چی دوس داشته باشی میتونی اینجا بنویسی چون مال خودته! جاست دیس:/
پاسخ:
منم اعتقادم همینه که خب اینجا وبلاگ منه.منم دنبال جذب مخاطب نیستم که.شما رو دارم برام کلی هستید.
دوست دارم یه جا حالم رو با یه بیت شعر بیان کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">