مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۱ ب.ظ

تو

کاش اصلا تو را در خواب هایم نمی دیدم.کاش تو را در سرزمین رویاهایم نمی ساختم.

که اگر چنین می بود،میان آدم های هرشکلی،هر روز،دنبال کسی شبیه به تو نمی گشتم.

کسی را با تو قیاس نمی کردم.

و نمی گفتم هیچ یک از این ها،آنی که من می خواهمش،می شناسمش،نیست.

حالا من،در انتظار آمدن تویی هستم،در انتظار رسیدن تویی،که شاید تنها ،در دنیای خواب های من زنده ای...

من ،از این انتظار ،راضی ام.و فکر میکنم حتی اگر که هرگز کسی شبیه  به تو در حقیقت دنیایم سر نرسد،یا احساسی را که تو در من،در دنیای خیال انگیز من،زنده کرده ای،بیدار نکند،تنها ماندنم تا نهایت عمر،بهتر از با هرکسی جز تو بودن است.

من از این انتظار،راضی ام...


براده های یک ذهن:

《حتی اگر نباشی،می آفرینمت》

۹۷/۰۹/۱۴
یاس گل

نظرات  (۵)

یاسمن!
منم مثل‌تو کسی رو توی رویاهام ساختم که هنوز نتونستم پیداش کنم.
اآن شبیه هیچکس نیست و از همه بهتره

بعضی وقتا میترسم از اینکه شاید اصلا وجود نداشته باشه و من فقط تو رویاهام دارم باهاش زندگی میکنم

پاسخ:
میدونی پریسا!آدمایی مثل من و تو از نظر دیگران خیلی مضحکن.چون دارن با یه آدم خیالی زندگی میکنن.خب حتی اگر پیدا نشه هم مهم نیست اما اگر پیدا بشه میشه به همه فهموند که الکی دل نسپرده بودیم و قدرت خیال رو به همه نشون میدیم
چه قشنگگگ
منم از این آدم خوبایه رویایی دارم
و رویای دنیای خوبی رو همین طور..

کاش بیان..!
پاسخ:
آآآآآآآآآآآآه
من که میگم هم اون دنیا خیال انگیزه هم اون آدم خیالیه دارن به موازات ما تو این دنیا زندگی میکنن.ما بهشون زندگی بخشیدیم.
۱۵ آذر ۹۷ ، ۲۰:۴۸ پریسا سادات ..
به به چه عالی نوشتی:)
پاسخ:
پریسای مهربون :*
مگه این نیست که وقتی عشق میاد تموم این تصورات و برنامه ها رو از «فرد ایده آل» ما دور میریزه؟
پاسخ:
چرا بابا
اکه هعی
سر همین میگن عاقلانه عاشق شید
۲۲ آذر ۹۷ ، ۱۰:۵۹ جوجه، ولی تیغی
عاقا قبول نیست!! چرا هیچ کس نمیاد تو خواب ما؟!
پاسخ:
والا مال ما هم هربار داره با یه قیافه میاد.ما نفهمیدیم آخر چه شکلیه
دیشب با شمایل عمو پورنگ اومد!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">