مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۴۷ ب.ظ

بهار دو کوچه با خانه مان فاصله داشت

صبح،یک جور خوبی هوا خوب بود.

از طلوع آفتاب گذشته بود اما،گنجشک ها درست شبیه به دقیقه های پیش از طلوع آفتاب،غوغا می کردند و در هیاهو بودند.

آسمان،ابری-آفتابی بود و تا ابرها کنار می رفتند،آسمان تمامیتِ آبی خود را به نمایش می گذاشت.از آن آبی های پررنگ و پاک.

حس می کردی،انگار بهار فقط دو کوچه با خانه تان فاصله دارد.

حالا ساعت حوالی 15 است و دارد برف می بارد ... 

۹۸/۱۱/۱۲
یاس گل

نظرات  (۶)

از اونجا که سامانه های بارشی اغلب از غرب کشور وارد میشن یه احساس تملک خاصی نسبتشون دارم:))

هیچی دیگه،فقط خواستم بگم اونا مال من بودن!!!😭😭😭

پاسخ:
ای بابا
برفش کلا مال چند دقیقه بود.چنان آفتابی از پی اش تابید که انگار نه انگار داشت برف می اومد 😕

خونه تکونی فک کنم با زنبیل نشسته پشت در منتظره درو باز کنی بپره تو

پاسخ:
نه خونه تکونی با من خیلی کار نداره :))

تا نگاه میکنی گرمای خورشید هم برف ها را مثل ابرهای وزیده پارو میکند به سمت جایی دیگر همین حوالی.... 

پاسخ:
یعنی بازم ممکنه تا آخر بهمن برفی شه هوا؟

 یاسمن شماره منو نداری؟ چند بار پیام دادم جواب ندادی:(

پاسخ:
وای سارا تویی؟کجایی تو آخه؟دلم تنگته دختر
هیچ پیامی برای من نیومده
هیچ کجا پیامی ازت نگرفتم که :(

سلام یاسمنم

خوشحالم وبلاگت مثل همیشه پر رونقه

وقت کنم میرم صفحات قبلی رو هم میخونم تا برسم به اونجایی که قبلا خوندم

درسته دیر به دیر میام ولی هر وقت بیام سعی میکنم همه رو بخونم

راستی به منم رمز میدی

رمز دو تا پست پنهان رو؟

پاسخ:
وااای اسما تو اومدی
چقدددر خوشحالم کردی
آره حتما
برات میفرستم

واقعا؟ شماره ت عوض نشده؟ پیامک میفرستم برات 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">