مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

چ مثل چمران

دست در رویاهایم می برم،

زیر و رو میکنم این خواب های آشفته را،

نمی یابمت!

این عادت هر روزه ی من است،

که خود را،

جایی میان خواب ها جا بگذارم.

شبانگاهان،

آن قدر در رویای این و آن سرک بکشم،

تا بالاخره،

در روشنای ذهن کسی،

بازیابم تو را.

هیس!

این صدای مناجات تو است،

که از دالان خواب های کسی به گوش می رسد؟! :

 

"... همیشه در خلوت شب های تار با او راز و نیاز می کنم.همیشه دلم از شور عشقش می سوزد،می تپد و می لرزد.اما،اما هیچگاه رو در رو و بی پرده در مقابل او ننشسته ام.شرم دارم که در مقابلش بنشینم و در دلم و جانم چیز دیگری جز او وجود داشته باشد ..."

 

من دلباخته ی همین بی قید و بند زندگی کردن های توام.

شیفته ی "من مرد زندگی نیستم"های تو!

هر روز اندک اندک از من کم میشود.

و من،

به این آب رفتن های وجود،ادامه خواهم داد.

اگر روزی تمام شدم،

ذره ذره مرا،

در خواب ها جستجو کن... 



براده های یک ذهن:

چریک باشی و این قدر عاشق!

۹۴/۰۱/۰۷

نظرات  (۱۲)

انتصاب سوال برانگیز اهانت کننده به عزاداری امام حسین(ع) توسط ریاست جمهور/آقای روحانی با چه کسی لج کرده اید؟
فدای دل تنگ دهلاویه که مونده پریشون چمران هنوز ...

خخخخ داش داش :))))
ممنون یاسمن جونم..

پاسخ:
راضی ام ازت :))
خوب بود
ممنون
باز هم به داشته هام اضافه کرد خصوصا اینکه چریک باشی و اینقدر....
چه کسی می گوید جاذبه رو به زمین است؟
من کسانی را دیدم که فارغ از هر کششی رفتند تا بالا، تا اوج...
آری... جاذبه رو به خداست
پاسخ:
بسیارعالی...
اصلا انگار سبک بال بودن ما هم بستگی به همین جاذبه داره.اینکه جاذبه مون چقدر به سمت زمین و زمینی هاست وچه قدر به سمت..."خدا"

گفتند که حج فقرایی آقا


سلطان شده ایم با گدایی آقا


کافر شده دل، تو را خدا می خواند


آیینه ای از خود خدایی آقا

با مطلب جدید در مورد خطرات تهدیدکننده ی انقلابیون در خدمتم
آجی مگه این عشق هم تحریم میشه؟! شما آدرستون تو خاطرمون میمونه..
از خاطر ما خاطراتو بلاگفا نمیتونه بگیره .... :دی
پاسخ:
سلام سارا بانوی من.
ممنونم از معرفت همیشگیت.
خوبه که هستی.
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۲۵ ☜انجمن علمی IT دانشگاه علمی کاربردی بیرجند1☞
اگــــر پست و مقامی به شـــما داده شد که از عهـــده اش بر نمی آیید حتما استعـــفا دهید ؛ این یعنی "شـــرافت"
نازنینا، دوست یعنی انتخاب
یعنی از بنده سلام از تو جواب
دوست یعنی دل به ما بستی رفیق؟
دوست یعنی یاد ما هستی رفیق؟
دوست یعنی مطلبت را دیده ام
یعنی احوال تو را پرسیده ام
دوست یعنی در رفاقت کاملی
دوست یعنی: نیستی و... در دلی
دوست یعنی: دوستی را لایقم؟
تو حقیقت، من مجازی عاشقم
دوست یعنی کار و بارم خوب نیست
تو نباشی، روزگارم خوب نیست
دوست یعنی بغض لبخندم شکست
دوری و جای تو گلدانی نشست
دوست یعنی مثل جان و در تنی
دوست یعنی خوب شد تو با منی
پاسخ:
عزیزدل...یک دنیا سپاس سارا جان من :)
خیلی عالی بود.خوشحال شدم بس
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۶ محمد مهدی (خط خطی های یک افغانستانی)
سلام سال نو تبریک عرض میکنم [گل]
شهید چمران از شخصیت هایی هست که برام جالب بوده
و دوستشون داشتم
+++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">