مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی

تابستان سال گذشته در دو کارگاه ادبی ثبت‌نام کرده بودم که در هیچ‌یک حضور منظمی نداشتم. اما حالا فراغتی حاصل شده تا به فایل‌های ضبط‌شده همان کلاس‌ها گوش کنم و از آن‌ها یادداشت‌برداری کنم. در واقع برای هر روز هفته برنامه‌ای مطالعاتی تعریف کردم که اجرا کردن آن چندان هم سخت نباشد و بتوانم به آن پای‌بند بمانم.

کتابخانه‌ای که از آنجا کتاب امانت می‌گیرم دیگر مثل سال‌های گذشته اجازه نمی‌دهد کتاب‌های کودک و نوجوان را با خود ببرم. گفتند اگر فرزندی دارید بیاوریدش اینجا تا خودش عضو کتابخانه شود. با خودم فکر کردم پس از این به بعد چطور به کتاب‌های این گروه سنی دسترسی پیدا کنم؟ در اینترنت جستجویی کردم تا ببینم کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کجاست و چه شرایطی برای عضویت دارد. در سایت کتابک نوشته بود: «همه‌ی کسانی که اهل قلم و هنرمند هستند، می‌توانند با ارائه‌ی یک کار منتشر شده از خود، و نیز دانشجویان رشته‌های علوم‌انسانی و هنر با ارائه‌ی ۲ قطعه عکس، پر کردن فرم و پرداخت حق عضویت سالانه به عضویت این کتابخانه درآیند.» اگر عضویت به همین شکل باشد عالی است.

کار مقاله اول هم تقریبا تمام شده. استاد اصلاحات نهایی را فرستادند و گفتند امیدوارم مقاله دوم را هم شروع کنی و امسال برای آزمون دکتری ثبت‌نام کنی. مقاله‌نویسی را ادامه می‌دهم اما راستش هنوز برای ورود به مقطع بعدی آمادگی کافی ندارم. همان‌طور که قبلا در اینجا نوشتم، کارهای نکرده‌ای دارم که باید در این یکی دو سال، اول به آن‌ها برسم یا لااقل در مسیر رسیدن به آن‌ها قرار بگیرم و بعد برای ورود به مقطع دکتری اقدام کنم، وگرنه من می‌مانم و چند کار درهم ‌برهم که آخرش به هیچ‌کدام از آن‌ها آن‌گونه که انتظار دارم نمی‌رسم.

تا چه پیش آید زین پس.

۰۳/۰۴/۲۲
یاس گل

نظرات  (۴)

۲۲ تیر ۰۳ ، ۱۱:۴۹ معتاد چایخونه ی حرم

وای اتفاقا منم تو فکرمه برم ابن تابستون صبحا کتابخونه تو بخش کتابداری بشینم و استفاده کنم البته اگه تو این گرمای خوزستان هی همه جا تعطیل نشه😃

وااا! به کتابخونه چه ربطی داره هر کسی چه کتابی میبره :| بعضی قوانین واقعا بر اساس منطق نیستن. 

واقعا اگه تونستی برو عضویت کانون رو بگیر. کتابای کانون هم که یه لول از بقیه بالاترن🥲

رشته ات ادبیاته؟ 

 

امیدوارم موفق باشی تو مقاله نویسی و مقاله های خفن مفن بنویسی ✋💫

پاسخ:
قبلا چنین چیزی نمی‌گفتن. اما چند روز پیش که سر زدم، برای دومین بار گفتن که نمی‌شه کتاب کودک یا نوجوان امانت بگیرین.
حالا این هفته یا هفته بعد می‌رم کتابخانه کانون به امید عضویت.

بله. ادبیات فارسی خوندم 😊

ممنونم ازت. ان‌شاء‌الله. منم برات آرزوی موفقیت دارم. و البته امیدوارم از شدت گرمای هوا کم بشه و اذیت نشین. 😅 توی اخبار که می‌بینم دما بالای پنجاه درجه بوده واقعا می‌گم چطوری سر می‌کنن باهاش.

ئه پس منم فایلهای صوتیم رو نگه دارم بعدها شاید گوششون دادم...

پاسخ:
آره واقعا
سال پیش خیلی ناراحت بودم که به هیچ کدوم کارگاه‌ها نمی‌رسیدم ولی خداروشکر الان دارم جبران می‌کنم
۲۲ تیر ۰۳ ، ۱۹:۱۷ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام و عرض ادب

از شما دعوت می‌کنم برای انتشار سریع و ساده یادداشت‌ها و ارتباط بیشتر با مخاطبین وبلاگ از شبکه اجتماعی ویترین استفاده نمایید

+اکنون نام کاربریتان ازاد است

دانلود از بازار
https://cafebazaar.ir/app/ir.vitrin.app

با سپاس

پاسخ:
سلام
سپاسگزارم از دعوت شما
۲۳ تیر ۰۳ ، ۰۸:۵۴ حاج‌خانوم ⠀

سلام

موفق باشی.

پاسخ:
سلام عزیزم
تنت سلامت باشه
این شب‌ها دعاگوی ما هم باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">