مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱ ب.ظ

جین وبستر!بیا به یکدیگر نزدیک تر شویم.

جین وبستر عزیز من!

دلم برای تو تنگ شده است.برای کتاب هایی از تو،که خوانده ام یا آن کتاب ها که هنوز نخوانده ام.

دلم تنگ است برای جاری شدن در فضاسازی های داستانی ات.برای آن حال خوش.

بابالنگ دراز تو را برای برای بی نهایت امین بار پخش می کنند و من صبح ها پای نسخه ژاپنی آن می نشینم و عصرها پای نسخه فارسی.

رفیق ها برایم پیام می زنند که هی ... تلویزیون دارد جودی را نشان می دهد.

دوستی دیگر برایم پس زمینه میفرستد از دختری با موهای نارنجی رنگ...

جین وبستر عزیز من...

کاش اتفاقی بیفتد که مرا به تو بیشتر وصل کند.آن اتفاق می تواند اردیبهشت ماه سال 1397 مرا به تو نزدیک تر کند.برایم دعا خواهی کرد؟

۹۶/۰۸/۰۲
یاس گل

نظرات  (۲)

نزدیک تر کند
نزدیک تر
نزدیک
....
امیدوارم این اتفاقای خوب برات بیفته عزیزم:)))))
پاسخ:
اوهوم :)
یاسمن جان
قبلا از یه غافلگیری برات حرف زدم
می دونی که سرم شلوغه
هنوز فرصت نکردم برم برای غافلگیریت برنامه ریزی کنم
می خوام کتاب ها رو همراه با غافلگیری برات بفرستم

از تکرار واژه ی غافلگیری عذر می خوام
چون اسمشو نمیتونم بگم، قضیه لو میره:))
پاسخ:
خدااااااای من
یادمه یادمه
یعنی چی در انتظاااار منه؟
اسمااااا
همون دو تا کتابم خیلیه برای من
باور کن
من میخواستم حسابش کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">