مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۱۶ ب.ظ

دوربین به دست ها

تعداد دوربین به دست ها زیاد بود.

خب آدم قاطی می کند دیگر.

نمی داند حواسش به این یکی باشد یا آن یکی.

من هم در زاویه ی مناسبی نبودم.مدام در تلاش بودم بیفتم در زاویه ای که در دوربین سمت راستی بیفتم.بعد سریع بیایم این طرف تا در سمت چپی بیفتم.

عکس ها رسید دستم.

دیده اید این عکس هایی را که زیرش می نویسند لطفا به عکس دقت کنید تا موجود پنهان در عکس ها را ببینید؟همین عکس هایی را که مثلا می بینی یک گوشه از عکس درِ صندوقچه کمی باز است و دو جفت چشم دارد اطراف رو می پاید؟

خب من هم دقیقا در عکس ها به همین شکل افتادم.در اولی جوری بودم که کلا نوک دماغم پیدا بود و یک ذره از عینکم(آن هم در حالت نیم رخ)

در دومی هم سرم کلا نیفتاده بود!سرم متمایل به راست پشت سر یک نفر دیگر بود.

خلاصه از یک جهت بد نشد.از این جهت که هی عکس ها را می بینم و از خنده ریسه می روم.

کاش می توانستم برای شما هم به اشتراک بگذارم تا این عصر پنجشنبه ای دلتان شاد شود.

۹۷/۱۱/۱۱
یاس گل

نظرات  (۲)

من سه چهار جا ازم عکس گرفتن، ولی همش تو قسمت بلوری عکس بودم و فوکوس رو یه نفر دیگه بوده 😶
پاسخ:
اینم تلخه
من برام مهم نیس موقع عکس کجا باشم
اصلا نباشمم مهم نیس
:)
پاسخ:
من نه همیشه اما یک پنجاه درصد زمان ها مهم نیست برام
اون پنجاه دردی که مهمه معمولا جایی هستم که برام دوست داشتنیه واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">