مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۴۲ ب.ظ

بلدِ کار

برایم سخت است با تلفن همراه پست بگذارم.اما نطقم گرفته.باید بنویسم.

داشتم فکر می کردم خوب است که هرکس در چیزی سر رشته داشته باشد.زیاد بداند.جوری که آدم ها وقتی در آن مورد خاص به سوال بر می خورند بیایند سروقت او.

دوست من داروساز است.هروقت سوالی دارم از او می پرسم و نگرانی هایم برطرف می شود.بعد غبطه می خورم به او.که چه خوب است این چیزها را می داند.

بعد فکر کردم من به چه دردی می خورم؟چی بلدم که آدم ها را برای حل مسئله بکشاند طرفم.که گره گشای معمایشان باشم.

خب راستش فعلا هیچی.فعلا.


۹۷/۱۲/۰۶
یاس گل

نظرات  (۷)

۰۶ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۵۳ ♕αяαмεsн♕ ...
خیلی خوبه بتونی ب کسی کمک کنی حس خوبی داره
پاسخ:
دقیقا
البته من هنوز تجربه نکردم :))
من همیشه پست های وبم رو با تبلت می نویسم.....بعضی وقت ها کامپوتر برام خسته کننده است.
بیشتر از همیشه منتظر عیدم!انقدر و انقدر که خسته شدم!
هفته دیگه المپیاد و لیگ علمی دارم.....کی می رسیم به عید؟
یاسمن😕اون خط آخر که از خودت پرسیدی من چی بلدم؟
هیچی دیگه!وقتی تو برای سوالت جوابی نداشته باشی من چی بگم پس؟!
فقط بدون که انقدر و انقدری آرامش بخش هست حرف زدن با تو که همین من رو به سمتت میکشونه!
پاسخ:
متیییینای خوششگلم
چقدر خوبه که سر زدی
دمت گرم
متینا خب تو دتری تلاش میکنی برای اینکه برسی به چیزی که می خوای.تو الان تو موقعیت مناسبی هستی.اما خب من لازمه حتما جدی تر باشم.مثلا میگم ها.اگر قبول شم رشته ای،معرکع درس بخونم که وقتی بقیه تو اون حیطه سوال میپرسن جواب بدم بهشون
۰۶ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۰۰ ♕αяαмεsн♕ ...
میکنی مطمئنم 
منم تو هیچ کاری خوب نیستم. حتی کارایی که یه زمانی توشون خوب بودمو برمیگردم میبینم خیلی وقته دیگه انجامشون ندادم...
پاسخ:
جدی به دوستم غبطه می خورم
میگم خوش به حالش
میتونه گره گشا باشه برا دیگران
به قول تو اگر یه زمانی هم یه کاری رو بلد بودیم انقدر انجام ندادیم حالا توش معمولی شدیم
تو توی غافلگیر کردن دوستات خیلی خوبی.همیشه حال من یکی رو خوب میکنی.بقیه هم تقصیر خودشونه که حالشون باتو خوب نمیشه
پاسخ:
وجیییهههههه تو که هستی چقدر به خودم امیدوار میشم
خوب بگرد
خیلی خوب اونوقت میبینی توام چیزایی داری که آدما بیان سراغت.
آدما خودشونو دیر کشف میکنن.🍃
پاسخ:
کاملا درسته و چثدر هم لذت بخش
من هم تو مرحله دومش گیر کردم :)) تشخیص و کشف رو رد کردم ولی توی بروز و استفاده ازش هنوز به جایی که باید نرسیدم
برات ی 💙میزارم و میگم 
بسپار به زمان خودش آروم آروم جواب سوالتو میده
پاسخ:
اوهوووووم
ممنونم واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">