مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ق.ظ

بازگرداندن امانت

به مدت یک سال و نیم شاید هم بیشتر میشد که کتاب دستش بود.به امانت.

خودش انقدری مشغله داشت که مادرش پس از این مدت زمان کتاب را پس آورد.

وقتی کتاب را گرفتم دیدم یکی کتاب دیگر هم برایم فرستاده.پیش خودم گفتم:حتما از بس طولانی شده گمان کرده این یکی کتاب را هم امانت داده بودم.

بعد بیشتر فکر کردم و گفتم:نه!شاید هم کتاب خودش باشد و فرستاده مدتی دستم امانت باشد و بخوانم.

دیدم سر در نمی آورم و پیام فرستادم.

برایم نوشت:شرمنده که بارگرداندن کتاب این قدر طول کشید.و اما آن یکی کتاب.راستش هدیه ای است برای تو.با امضای نویسنده.البته باید کادو می کردم اما نشد.

آن لحظه انگار از قرعه کشی بانک یک دستگاه خودرو برنده شده بودم.غافلگیر بودم و خوشحال.بی اندازه...

کاش همه ی امانت ها این طوری دست آدم برمی گشت.


براده های یک ذهن:

چقدر تایپ پست وبلاگی با تلفن همراه سخت است.


۹۷/۱۲/۰۷
یاس گل

نظرات  (۴)

۰۷ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۳۴ ♕αяαмεsн♕ ...
چ قشنگ 
اگه یکی سلیقت روی توی کتاب خوندن بدونه و بعد واست ی کتاب بگیره خیلی حس خوبیه 
کلن  تایپ طولانی با گوشی مشکله اونم با کیبورد کوچولو 
پاسخ:
همینطوره.سلیقه هم مهمه

کیبورد کوچیک همون مشکل اصلیه
آخی!
چقدر کار قشنگی کرده❤
پاسخ:
خیلی.کیف کردم
۰۸ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۲۴ ♕αяαмεsн♕ ...
دقیقا
میگم یاسمن تو نظر کرده ای!
من همیشه با چنگ و دندون خودم میرم کتابمو از دست ملت میگیرم.بعد چی؟عین جیگر زلخیا شده.خواهرزاده طرف روش غذا خورده،روش پوست تخمه ریختن.جلد کتاب نصفش نیست.آخرشم شاکی میشن که تو چقد خسیسی و اینا:\
همه اینا درصورتیه که منکر قرض گرفتن کتاب نشن ها!
پاسخ:
نه باااابااااا
ببین
این بار این طور شد.وگرنه کسی هست که 3،4سال هست کتابم دستشه و بعد دانشگاه کلا دیگه ارتباط نداریم.نمی دونی چقدر دلم تنگ کتابمه.خییییلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">