مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۰۹ ب.ظ

استاد آرزو کردن

پریروز،گرگ و میش هوا بود که بیدار شدم.معده ام داشت سوراخ میشد.گرسنه ام بود اما حال پا شدن و چیزی توی دهان گذاشتن نداشتم.تازه اگر هم چیزی می خوردم با عذاب وجدان مسواک زدنش چه می کردم؟

همان طور در وضعیت قبلی باقی ماندم.از به مرور روشن تر شدن آسمان،حس معرکه ای داشتم.

تصور کردم سال 1399 رسیده است و باید بلند شوم بروم به دانشگاه.خودم را دیدم در رخت دانشجویی.

آنقدر هیجان زده بودم که از تخت برخواستم.رفتم پشت پنجره و دیدم چراغ رو به روی خانه ها هنوز روشن است.دیدم ماه توی آسمان هنوز هم پیداست.چقدر این زندگی لذت بخش است.

به روی آرزویم و چنین صبح دل انگیزی لبخند زدم و دوباره به تخت خواب برگشتم.

حس کردم حالا دیگر می توانم چشم هایم را ببندم و کمی دیگر بخوابم:


در دل من چیزی ست،مثل یک بیشه ی نور،

مثل خواب دم صبح

و چنان بی تابم،که دلم می خواهد،

بدوم تا ته دشت،بروم تا سر کوه،

دورها آوایی ست،که مرا می خواند....


سهراب سپهری

۹۷/۱۲/۱۱
یاس گل

نظرات  (۱۲)

۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۱۲ ♕αяαмεsн♕ ...
خیلی خوبه ک انگیزه زیادی داری :)))))))))))))))))))
خوشحالم
پاسخ:
آره انگیزه م زیاده ولی پای عمل میفته یه بهانه جور شه کلی عقب می افتم 😂
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۲۰ نیلوفر سادات
قشنگ بود :)
فکرشو کن منم سال دیگه این موقع دانشجو شده باشم 🤗
پاسخ:
واقعا غبطه می خورم به همه اونا که کارت دانشجویی دارن.ان شاء الله قبولی همه اونا که در آرزوش هستن
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۲۵ ♕αяαмεsн♕ ...
پس مثل خودمی خخخخخخخخخخ
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۲۹ نیلوفر سادات
کنکوری هستی ؟
پاسخ:
کنکور ارشد.البته برا اردیبهشت 98 ثبت نام نکردم.برا سال بعدترش
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۴۹ نیلوفر سادات
با آرزو بهترین ها :) 
پاسخ:
متقابل :)
۱۳ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۳۶ حسن مجیدیان
سلام. منم یه روزی دانشجو بودم. بابا سقف رویاتون رو انقد حقیر و پایین نگیرین لطفا...
همیشه شادکام باشین ان شالله
پاسخ:
سلام
البته ادامه تحصیل برا کارشناسی ارشد،اونم تغییر رشته به چیزی که آدم دلش می خواد رویای قشنگیه ها!
تشکر از شما.همچنین
از این آرزو قشنگ ها برای تو❤
پاسخ:
متینا گلی
قشنگ بود
آقا 99 منمممم دانشجو ام:)))))) هووورا یاسمن!!!!با هم دانشجو میشیم:)))))
پاسخ:
دست و جیغ و هوراااا
چقدر حس این متن برام لذت بخش بود ... 
امیدوارم به آرزوهای خوبتون برسین :)
پاسخ:
خیلی خیلی متشکرم
برای شما هم آرزومندم
سلام یاسمن جان خوبی؟
امیدوارم بهش برسی و زمینه موفقیت های بیشترت بشه😊
سه روزی میشه از عراق برگشتم .... نزدیک شش گوشه امام حسین ع یه خانونه رو دیدم ازدور شبیهت بود یادت افتادم و دعات کردم ....گفتم خدا خواسته یکیو شبیهت ببینم و دعات کنم ...البته دعای من ناقابله ولی میزبان خیلی قابل و نزد خدا دستش پره ....
پاسخ:
اول از همه زیارتت قبول باشه زهرا جان.زیارتت قبول خانوووم
این کامنت رو چقدر میتونم دوست داشته باشم.خدایا ممنون که منو جلو چشم زهرا آوردی.و زهرا!ممنون که تو اون مکان مقدس دعام کردی.خدا خیر بده برکت بده به زندگیت
واقعا ممنونم
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۰۸ جناب منزوی
انگیزه هاتون مستدام :)
پاسخ:
زنده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">