مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ب.ظ

کشف

نمی دانم اینستاگرامم چه مرگش شده.لود نمی شود و هی خطا پشت خطا.

از وقتی که برگشته ام ذهنم درگیرش شده.نمی دانم چرا دلم خواست اسمش را توی نت جستجو کنم.گوگل برایم آدم های هم نام او را بالا آورد.آدم هایی که هیچ چیزشان شبیه او نبود.

اما درست لا به لای همین جستجوها بود که به یک وبلاگ متروکه رسیدم.اولش گفتم شاید نویسنده ی وبلاگ فقط هم نام او بوده باشد همین.اما...

مطمئنم که این وبلاگ مال خود خودش بوده.مطمئنم.تمام پست ها و چیزهایی که از آن ها نوشته با خود خودش مطابقت کامل دارد.

حس عجیبی دارم.

قرار است کسی را کشف کنم که خودش هیچ نمی داند.

حسم شبیه درناست توی کتاب "این وبلاگ واگذار می شود"

۹۷/۱۲/۲۲
یاس گل

نظرات  (۵)

۲۲ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۲۹ شـ ـکـرانـه
کشف...

آدم احساس باهوشی و خاص بودن بهش دست میده😁
پاسخ:
دقیقا 😉
وااای! چه هیجان انگیز! منم عاشق کشف کردن شخصیت آدما پشت وبلاگاشونم که خودشونم یادشون نمیاد...
+ رمز اون پایین چیه؟ :دی
پاسخ:
میدم بهت
خیلی خاص نیست.چرت و پرته 😂
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۵۵ جناب منزوی
امیدوارم تو این کشف موفق بشید :)
پاسخ:
شناختن پنهانی یه آدم مرموز خیلی هیجان داره اما اگر به روی فرد آورده بشه که مثلا من فهمیدم تو این طوری هستی دیگه اصلا چیز خوبی نمیشه
یاسمن یاسمن😕
هی اذیت میکنی،هی حرص میدی،
دختر نمیگی یهویی قلبمون وایمیسته؟
هوووم که اینطور😌
میگم داستان جنایی هم بنویسی خوبه ها😅😅
پ.ن:یاسمن نظر را میخواند،و پوکر میشود،و میگوید آخر این چه نوجوان خل و چلی است که من با او دوستم،و به فکر فرو می رود،و میخندد!،و میگوید مگر میشود این بشر یک پست مرا بخواند و نظر ندهد،و باز هم به فکر فرو می رود،و در دایرکت اینستا میبیند پیام دارد،و میبیند همان خل و چل نامبرده پیام داده است که سلام یاسمن!کم پیدا شدی دختر!،و قلب میفرستد،و...
#این_و_های_بی_پایان
#خل__و_چل_تر_از_آنیم_که_عاقل_شویم!
#یو_ها_ها_ها😅
#یک_عدد_دیوانه_ی_زنجیره_ای
#دارو_هام_گم_شدن😅
#پایان😀
پاسخ:
متینا تو فقط باش من اگر گله کنم 😂 بس که خوبی.انقدر خوبه که سر می زنی.
داروهای چیت گم شدن؟
میام اینستا حالا
داستان جنایی؟تا حالا بهش فکر نکردم.
خوشحالم که تو هم از لذت کشف مینویسی
من دیگه حتی حوصله این کارو ندارم
پاسخ:
من تازه دارم یاد میگیرمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">