مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
يكشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۳۲ ب.ظ

عیده و عیدیش

خب می شود دیگر!پیش می آید.
می شود که شما از جانب شخصی هدیه ای دریافت نمایید که پیش تر ها دقیقا یکی از همان جنس مورد نظر را داشته اید و نیازی هم به دومی نبوده است.اینجور وقت ها خیلی سخت است که بر خودتان مسلط باشید و به روی طرف مقابل نیاورید و نفهمانید که هدیه اش یک هدیه ی تکراری ست.خب تقصیر او چیست؟او لطف کرده،هزینه کرده و احتمال می داده شما چنین چیزی را بسیار دوست خواهید داشت و از آن خوشتان می آید.
برای من هم چنین اتفاقی افتاد و نمی دانستم در برابر این لطف چه بگویم.خب سختم بود بگویم:خدااااای من اینجا راااا ببین!
چون بار اولم نبود.چون چند سال قبل از این ها هنگام دریافت هدیه ی مشابه ای ذوق هایم را کرده بودم.مشابه هم که نه.دقیقا خود خود آن جنس.
اما لااقل به شکل موقری ابراز رضایت کردم و از ایشان تشکر کردم.
امیدوارم روزی برسد که اگر باز هم چنین اتفاقی افتاد بتوانم همان رفتار ناشی از ذوق ابتدایی را نشان دهم.حتی اگر کذایی باشد.جوری که انگار نه انگار این کادو برایم تکراری ست.
شما تجربه ی مشابه ای داشته اید؟
۹۸/۰۱/۰۴
یاس گل

نظرات  (۳)

۰۴ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۰۸ ♕αяαмεsн♕ ...
اصن عیدی نمیدن ک مشابه باشه 😒😁
پاسخ:
اینه که باید واقعا قدردان باشم 😁
به نظرم میتونی به کس دیگه ای هدیه اش بدی، بعضیا میگن زشته اینجوری، ولی به نظر من خیلیم کار خوبیه! 
پاسخ:
هوووووم
آره
اتفاقا منم در مورد برخی هدایا موافقم با همین کار
اگه دوستش داشتی اون موقع خب وقتی کهنه شد برو سراغ پومی... من که وقتی عاشق یه چیزی بشم هرچیم ازش داشته باشم بازم کسل کننده نمیشه برام. البته می‌فهممت که کادوی جدید جذاب تره خب
پاسخ:
آره ها.اینم هست.چون اونی که من داشتم یه کم کهنه شده.این خوش بر و رو تره 😉 
بعدم واقعا نمیشه به کسی بدمش.استثنائا.
نگه می دارمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">