مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
يكشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۲۱ ب.ظ

درونگرای خیال پرداز؛ آملی

- می خوای چی ببینی؟

- فیلم آملی پولن

- چی هست؟

- در مورد یه دختر درونگرای خیال پردازه.

- خب هر جفتش که خودتی؟دیگه چرا می خوای بشینی فیلمشو ببینی؟

۹۸/۰۱/۰۴
یاس گل

نظرات  (۴)

:)
اتفاقا میخواستم بهت پیام بدم یااااسمن!رسانه ملی آملی گذاشته.گفتم حتما خودت رصد میکنی
ولی خودمونیم.خورد تو پرم از نحوه دوبله کردنشون:/اصلا صداشون نمیومد بهشون که:(
پاسخ:
😁 آره من هر روز EPG شبکه ها رو رصد میکنم ببینم چیا میده.
بالاخره فهمیدم داستان از چه قرار بوده.اون کلیپ های کوتاه رو هم که قبلا تو اینستا فرستاده بودی چسبوندم تو ذهنم به فیلم 😉
حالا ببینم یا چی؟ :)))
پاسخ:
آملی رو؟فکر کنم دیدی
اگر ندیدی حتماااا ببین
وای یاسمن!
منم درونگرا و خیالپردازم
شدیدددد

پاسخ:
تا حدی متوجه اش شده بودم پریسا 😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">