مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹ ق.ظ

این افسردگیِ شایع

توانستم بر بسیاری از احساسات آنی ام غلبه کنم و دیگر به محض تماشای چیزی یا تولد احساسی،به اشتراک گذاری آن در اینستاگرام اقدام نکنم.
وقتی از اشتراک گذاری این چنینی فاصله می گیری کم کم به تحلیل برخی رفتارها در همان فضا می پردازی.کم کم می بینی همه انگاری دنبال سوژه اند برای حرف زدن.می بینی از میان آدم هایی که دنبال می کنی،درصدبیشتری از آن ها یا در حال شکایت از اوضاع کشورند،یا در حال بد و بیراه گفتن به حزب مخالف،یا همین طور الکی به خودی خود غمگین اند و ناامید.
اینجا می شود که به خودت می آیی و پیش خودت می گویی:اصلا چرا دارم این استوری ها را نگاه میکنم؟
و هرچه بیشتر به این چیزها توجه می کنی،از وابستگی ات به این فضا نیز کم می شود.کم و کمتر...
۹۸/۰۱/۰۷
یاس گل

نظرات  (۱۰)

این روزا که مشغول ترم میبینم این شبکه ها هیچ جای اساسی توی زندگی من ندارن.راستش حتی پشیمون هم شدم از وقتای تلف شده‌ام:(
پاسخ:
می بینی؟انگار فقط یه نیاز کاذب ایجاد کردن.فکر می کنیم نیاز داریم توش باشیم ولی در واقع چندان نیاز نیست
۰۷ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۰۴ ♕αяαмεsн♕ ...
مجازی بد معتاد میکنه و واقعا وقته ادمو میگیره کاش بشه بیشتر فاصله گرفت
پاسخ:
اصلا خیلی بدجور
بی انگیزه و بی مهارت...
توی دنیای فانتزی ساخته ذهن که از واقعیت فاصله ها داره.
به خاطر همین وقتی از این فضای ذهنی فاصله میگیری و با خود واقعی روبرو میشی میبینی برخلاف اون فضا، توی واقعیت خیلی ضعیفی...

و اون موقع دو تا راه برات میمونه.
چشمات رو ببندی و با خود موهومت و با یه نقاب لبخند به لب با پژمردگی درونی ات زندگی کنی، یا از اون فضا فاصله بگیری، با خود واقعی ات روبرو بشی، بپذیری اش و تلااااش کنی برای ساختنش و رسیدن به اون چیزی که میخوای باشی.

واقعیت خیلی تلخه.
کمتر کسی تلخی اش رو تحمل میکنه . . .
یا بهتره بگیم کمتر کسی میتونه تحملش کنه...
پاسخ:
آره ما همون آدم های دوست داشتنی اینستاییم که توی واقعیت کمتر کسی از ما خوشش میاد.(البته این ما خود منم خواستم جمع ببندم کمتر خجالت بکشم) 
حالا من وقتی میرم اینستاگرام انگیزه میگیرم.
البته قبول دارم خیلی از پیجا واقعا اینطورین که میگی..
پاسخ:
آره یکی دیگه از دوستامم همین حرف رو می زد.می گفت وقتی خسته میشه میاد اینستا انرژی می گیره.
به شخصه فکرمیکنم حضور توی فضاهای این چنینی از یه حدی که میگذره اذیت کننده میشه
حالا فکر کن اون حدی هم که هستی به خوندن مطالب هجو بگذره
حقیقتا وقتی تحت کنترله آدم بیشتر احساس ارامش میکنه
پاسخ:
موافقم.کنترل که روش باشه میتونه حتی مفید باشه
دقیقا...

منم به بهانه پستت توی نظر قبلی ام قسمتی از احوالات دونی ام رو قلم زدم

خیلی وحشتناکه نه؟

گاهی فکر میکنم چه استعدادهایی که هدر نرفته با توهم «به اندازه کافی خوبم»...

هعی:)
پاسخ:
دلم می خواد واقعا امسال خیییلی خیلی بهتر از وقتم استفاده کنم.همین الان دارم تو دفترچه م مدت زمانی که هر روز در اختیارم هست رو یادداشت میکنم ببینم چه میتونم بکنم
خیلی باهات موافقم یاسمن جانم
اصلاً به همین دلیله که خودمم کمتر اینستا میام. برای همین گرد آلوده‌ای که توش پاشیده شده.
اما تو نباید سوژه‌هاتو دور بریزی.... تو اینستا منتشرشون نکن اما اجازه‌هم نده انرژی ذهن جستجوگرت بخوابه
پاسخ:
آبان چقدر خوب کاری کردی سر زدی.باور کن جای خالی بعضی آدم ها توی بخش نظرات محسوسه.مثل تو.
اوهوم.راست میگی.باید حواسم به این موضوع هم باشه واقعا
میدونم که میتونی💜🌹😇
کنترل دنیای مجاز فوق العاده حیاتیه
امیدوارم موفق باشید
سال نو هم مبارک
پاسخ:
همینطوره
متشکرم
سال نو بر شما هم مبارک باشه
احساسات آنی...چه تعریف دقیقی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">