مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۲۵ ب.ظ

آغاز

دیگر نمی شود بدین شکل ادامه داد.

پس راه می افتم ...


براده های یک ذهن:

《چو برکه ام که مرگ من همان سکون من است》


۹۸/۰۲/۱۷
یاس گل

نظرات  (۷)

منم با خودت ببر :)
پاسخ:
سوار شو بریم
۱۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۲۰ دخـترکــِ بی نام :))
راه بیفت انشالله بهترین اتفاقها منتظرت باشن :))
پاسخ:
متشکرم از این دعای خوب.آرزوی سلامتی و موفقیت دارم متقابلا
سلام یاسمن 
طاعات قبول .دعام کن تو این ماه مبارک:)
پاسخ:
سلام زینب عزیز.خوبی؟به روی چشم.تو هم دعا کن من رو لطفا 
الحمدلله والمنه
دستگیره
خودش به سراغ انسان میاد
تنها نباید دستش رو پس زد
و دست کشید
پر قدرت ادامه بده.
موفقیت ها مال توعه^_^
پاسخ:
ممنوونتم گلی
برای تو هم همین آرزو رو دارم
موفقیت
سلاااام
خوبی یاسمن جون؟
طاهات قبول عزیزم
وای این چند وقته از بس درگیر فضای واقعی بودم زیاد بلاگ ها رو چک نمی کردم ...
چقدر خوبه که هنوز فعالی بیشتر دوستان وبلاگ نویسی رو رها کردن ....

پاسخ:
سلاااااام بر زهرا
بهتره بگم چقدر خوبه که علی رغم رهاسازی وبلاگ ها تو یکی هم چنان از بین اون جمع داری سر میزنی.واقعا برام ارزشمنده زهرا
نماز روزه هات قبول
برای منم فعال بودنت خیلی ارزشمنده😊 بااینکه خودم فرصت نوشتنم کم شده ولی اولین فرصت سعی میکنم به وبلاگت سر بزنم از بس هم خودت هم نوشته هات بیسته بیسته ...
قبول حق عزیززززززیزم
پاسخ:
لطف لطف لطف
لطفت بر سر وبلاگ ما مستدام 😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">