مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷ ق.ظ

بیست سال دیگر من کجای مسیر ایستاده ام

خواستم در چالش بیست سال دیگر شرکت کنم. خواستم بیایم و برایتان بنویسم :

بیست سال دیگر در 46 سالگی ام ایستاده ام و چنین شده ام و چنان.

اما تصمیم گرفتم ننویسم.اگرچه نوشتن از آرزوها همیشه لذت بخش است اما دیگر قصد کرده ام تا زمانی که برای رسیدن به یک آرزو در مسیر نیفتاده ام و به آن تحقق نبخشیده ام به شکل عمومی درموردش حرف نزنم.چون در صورت نرسیدن،بیشتر عذاب می کشم.

من یک قوطی آرزوها دارم که خودم ساختمش و داخل آن،در کاغذهای رنگی لوله شده ای،از آرزوهایم نوشته ام.

امسال برای هدف هایم باید تلاش کنم و در انتهای سال که شد ببینم رسیدن به چند هدف شدنی شد یا نشد.

با این همه من از خواندن و دیدن بیست سال آینده ی شما لذت می برم.پس لطفا بنویسید.

 

 

۹۹/۰۲/۱۸
یاس گل

نظرات  (۴)

امیدوارم به همه آرزوهات برسی:))

پاسخ:
همچنین دوستم. منم برات همین رو آرزومندم
۱۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۵۰ نرگس بیانستان

دقیقا منم ننوشتم سر حرفی ک تو زدی :)

پاسخ:
آره تجربه بهم این رو نشون داد وگرنه گفتن ازش خبلی شیرینه

من یه آرزوی مسخره ای دارم که برام خیلی مهمه و تا حالا به کسی نگفتم. چون خیلی آرزوی گنده ای نیست مثل یه سریا که آرزوشونه تو گوگل کار کنن و اینا، ولی اینجا مینویسم، چون بالاخره باید یه کسی باشه که آرزوهامونو بدونه:) من دلم میخواد بیست سال دیگه یه دونده باشم😁 واقعا دوس دارم برم ساعت های طولانی بدوعم و فقط بدوعم...

پاسخ:
واااای نیکو.چه خوب که اینجا بالاخره گفتیش.
دوندگی آرزوی توئه. چه قشنگ.
وقتی بهش فکر میکنی خودت رو توی چه مسیرهایی در حال دویدن می بینی؟

دقیقا منم به همچین‌چیزی فکر کردم یاسمن... و اینکه لذتش رو با گفتنش تموم نکنیم...

پاسخ:
پس توام اینطوری هستی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">