مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۳۵ ب.ظ

این بهترین سرنوشته

وقتی میخواستم ازدواج کنم،گفت:"برادرانه بهت میگم.حالا که دانشجویی به پیشرفت علمیت فکر کن.دور خونه و ماشین آنچنانی رو خط بکش.چه اشکالی داره آدم اول ازدواجش تو خونه کوچیک زندگی کنه؟!"

با خودم گفتم:"خودش الان تو یه خونه درندشت و مجلل زندگی میکنه و ماشین آخرین سیستمش زیرپاشه و به من اینجوری میگه"

چندوقت بعد که منزلشان رفتم،تعجب کردم.بااینکه آن روزها چندین سال از اشتغال ایشان میگذشت،خیلی ساده زندگی میکردند.

خواهر شهید رضایی نژاد-کتاب شهید علم

سخن مسافر:و اما دلیل بارگذاری این پست...قراره یکی از بچه ها-که میشناسینش-از طرح فرد وارد طرح زوج بشه.دوستان همه به یاد زنگ عربی یک صدا: «اِزدَوَجَ،یَزدَوَجُ،ازدواج»حالا اگه تونستید پیدا کنید پرتقال فروش را... :)

پیشنهاد مسافر:عشق پاک-حامد زمانی

 

۹۲/۱۲/۱۲
یاس گل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">