مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۵ ب.ظ

بدو دختر بدو

«باید بدوم تا به دیگران برسم»

 

این جمله از من نیست.از جین وبستر است.او این جمله را در دهان جودی گذاشته بود و از قول او نوشته بود.

من هم هر ازگاهی این جمله را از جودی قرض می گیرم و زیر زبانم تر می کنم و زیر دندان هایم می جوم.سپس آن را یک جا برای خودم می نویسم و به یاد می آورم که هنوز چقدر عقبم.

متاسفانه من شبیه به آدم های زیادی موفق آنقدری جلو نیستم که از سر کمال گرایی بگویم باید به بیش از این ها برسم.در واقع من به چیز زیادی نرسیده ام که حالا بخواهم به بیش از این ها برسم.

وقتی هر روز به تعداد دختر پسرهای کم سن و سال تری که سال ها از من جلوترند افزوده می شود،بیشتر می فهمم که چقدر در مسیر مسابقه عقبم.مسابقه ای که حتی نمی دانم از کی و کجا شروع شد.

چه کسی در سوت خود دمید و چگونه دمید که من نشنیدم؟

اینجایی که من ایستاده ام جز چند نفر شبیه خودم نایستاده اند.باقی همه آن دورترها،آن جلو ها در حال دویدن و رقابت اند.آن ها حتی یادشان نمی آید که روزی از کنار من گذشتند و من این همه از آن ها دور مانده ام.

باید بدوم تا به دیگران برسم.

و نمی دانم آن دو پای دیگر را از کجا قرض کنم تا تندتر بدوم و مسیر جامانده را جبران کنم...

 

براده های یک ذهن:

دلم گرفته ای رفیق جاموندم انگار از همه

۹۹/۰۴/۲۵
یاس گل

نظرات  (۱)

سلام!

امسال ماه رمضان یه برنامه ای میداد به اسم(زندگی پس از زندگی)؛یه روز یکی از مهموناشون حرفی زد که برام هم خیلی جالب بود هم خیلی شیرین.می گفت خدا بنده هاشو با هم مقایسه نمی کنه چون (ظرفیت وجودیشون متفاوته!).این حرف خیلی از استرسم کم کرد.میدونی یاسمن انگار تفاوت ما آدم ها باهم مثل تفاوت گل هاست .یکی زرده،یکی نارنجی ،یکی بهار فصل گلشه اون یکی پاییز .و هیچ کدوم از این ها برتری نیست

خودتو با هیچ کس مقایسه نکن.

 

میدونی یاسمن،تازگی ها اتفاقی برام افتاده که احساس میکنم قبلا درباره آیندم درست فکر نمیکردم .تو قالب چارچوب های از پیش ساخته شده برای خودم هدف هایی ساخته بودم که مال من نبودن

به لیست آرزوهام نگاه میکنم میبینم نوشتم تا فلان مقطع باید درس بخونم،اما حالا اوضاع کاملا فرق کرده...اگه دوست داری میتونم بیش تر برات بگم دربارش 

پاسخ:
متاسفانه به جز یک قسمت باقی قسمت های برنامه ای که میگی رو ندیدم. آره من مس دونم که خدا چقدر مهربونه. می دونم اون مثل آدم ها ما رو نمی بینه و هرجای مسیر باشیم بازم ما رو تشویق میکنه و بهمون روحیه میده و میگه تو همینجوری هم برام خوبی.
ولی شاید مشکل اینجاست که آدم ها صدای خدا رو نمیشنون.صدای آدم هایی که میگن تو کجای کار رسیدی؟ما ازت خیلی جلوتریم و ... بلندتر شنیده میشه.
من هنوزم گیر آرزوهامم. آرزوهایی که خیلی می خوامشون. خیییلی.
تو برام بگو ادامه ی حرفت رو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">