مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۱ ب.ظ

بی تاب آمدن نتایج کنکور

با آنکه با خودم قرار گذاشته بودم که پس از مصاحبه،تا آمدن نتایج،دیگر به آنچه که در این چند ماه گذشته است فکر نکنم،بارها خاطرات گذشته را مرور کردم.

خاطرات روزی را که گمان نمی کردم رتبه بیاورم و آوردم. روزی که مردد بودم آیا برای مصاحبه دعوت میشوم یا نه،و شدم.روزی که استرس ارسال مدارک و پاسخ به سوالات بلندبالای فرم مصاحبه ی مجازی را داشتم و باید از خودم یک فیلم دو دقیقه ای برای دانشگاه می فرستادم. همان فیلمی که مادرم وقتی دوربین را دستش گرفته بود و سعی می کرد دستش تکان نخورد،غصه ام گرفت و سعی کردم صحبت هایم را طولانی نکنم تا یک وقت بیشتر اذیت نشود.

باورم نمیشد که جزو پانزده نفری باشم که برای مصاحبه ی حضوری هم دعوت می شوند.

همه ی این ها اتفاق افتاد و من آن دانشگاه را از نزدیک دیدم.

این روزها خیلی بی تاب دیدن نتایج نهایی ام. هرچند که می دانم فقط چندنفر از میان ما وارد دانشگاه خواهند شد.هرچند که وقتی مصاحبه را مرور می کنم خودم را سرزنش میکنم که چرا به آن سوال فلان پاسخ را ندادی؟

فکر کردن به این ها دیگر فایده ای ندارد.آنچه بخواهد پیش بیاید اتفاق خواهد افتاد.

۹۹/۰۷/۱۸
یاس گل

نظرات  (۸)

۱۸ مهر ۹۹ ، ۱۹:۱۴ امیررضا توکلی

به امید موفقیت های روز افزون

پاسخ:
تشکر. هم چنین

امیدوارم بهترین ها برات بیفته یاسمن💐

پاسخ:
ممنونم ازت گل دختر

چه حس مشترکی.از صبح که از اتاق مصاحبه بیرون اومدم هی دارم فکر میکنم چرا بهتر ظاهر نشدم

منتظر دیدن بهترین نتیجه ها برات هستم

پاسخ:
می خواستم ازت بپرسم چه کردی. ولی راستش خودم وقتی از مصاحبه برگشتم انقدر خسته بودم که دلم نمی خواست در موردش حرف بزنم.
امیدوارم توی یکی دو هفته آینده به هم دیگه خبرهای خوبی بدیم

سلام یاسمن جان

حس مشترکی باهات دارم، منم منتظرم

ان شالله هرچی خیردنیا و آخرته و آرامش و حال خوبه برات رقم بخوره ...

پاسخ:
ممنونم زهرای گلم. خیلی ممنونم. منم برات آرزوی موفقیت های پی در پی دارم

خواهش میکنم یاسمن جانم

ممنونم از دعای قشنگت، به همچنین :)

ان مع العسری یسری ... قطعا بعد از هر سختی آسانیست ...

امیدوارم به زودی خبرای خوبی ازت بشنوم یاسمن:)

پاسخ:
امیدوارم خبرهای خوبی داشته باشم. راستی توام کنکور دادی امسال؟

آره. البته جزو شرکت‌کنندگان کرونایی بودم و حالمم خیلی خوب نبود ولی خب خدا رو شکر تونستم شرکت کنم. حالا منتظرم ببینم چی میشه:)

پاسخ:
واااای دختر تو فوق العاده ای. با اینکه بیمار بودی رفتی و کنکورت رو دادی. احسنت. من رو از نتیجه ی کار بی خبر نذار

ان‌شاءالله که بتونم خبر خوبی بهت بدم و ازت بشنوم:)

پاسخ:
به امید خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">