مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۳۳ ب.ظ

بیست و هشت سالگی

پاییزِ سال دیگر که برسد،در کمال ناباوری،بیست و هشت سالگی من آغاز می شود.بیست و هشت سالگی برایم عدد بزرگی است مثل هجده سالگی.بیست و هشت سالگی به من می گوید:درست است که هنوز به سی سالگی نرسیده ای اما مرحله ی بعدی زندگی ات،به طور رسمی از همین عدد آغاز می شود،از همین سن.

دیشب به این چیزها فکر کردم و احساس کردم جدی جدی دارم بزرگ می شوم.حس کردم زندگی دارد جدی تر از قبل می شود.شاید هم خیلی وقت است که جدی شده و این منم که دیر فهمیده ام.

۹۹/۱۱/۰۱
یاس گل

نظرات  (۶)

منم اینطورم.یعنی وقتی به عدد سنم نگاه میکنم عینا همین حس رو دارم.

ولی گاهی که خوب تر نگاه میکنم ،فکر میکنم شایدم این عمرو هدر نکردم و همیشه در مسیر بودم، بدون اینکهمتوجه ش باشم.

پاسخ:
یه چیزی شبیه فکر کردن به اینکه:شاید اگر به یه سری چیزها زودتر می رسیدم،تجربه های ارزشمند الانم رو نداشتم.

این سن فقط یه عدده...واااااقعا یه عدده و نه هیچ چیز دیگه

پاسخ:
همینطوری باهاش طی کردم که الان یهو شوکه شدم 😆
۱۳ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۴۹ هوشنگ ابتهاج

گر مرد رهی غم مخور از دوری و دیری

دانی که رسیدن هنر گام زمان است.

کاش می‌شد به سن بگیم لطفا یه ذره متوقف شو تا ما زندگی کنیم، لطفا انقدر زود و الکی الکی نرو سراغ سالی بعدی، ولی خب چه میشه گفت، دنیا کار خودش رو میکنه.

 

از ۲۷ سالگیت به ۲۸ سالگیت سلام میکنم، امیدوارم سن زیبا و سرسبزی باشی :)

پاسخ:
آره واقعا
مسئله اینه که ما خودمون هرچقدرم نسبت به این عدد بی تفاوت باشیم اما در نهایت بقیه ما رو با همین سن و سال میسنجن و توقعشون از ما بر اساس همین عدد و رقمه

عه تاریخ پست رو ببین ^_^

چه مبارک روزی بوده :دی

پاسخ:
البته تولد من پاییزه
توی متن اشاره کردم بهش
ولی خب تازه متوجه شدم که سنم داره سریع میگذره 😅

نه از این جهت گفتم که روز تولد خودم بوده :دی

پاسخ:
😆 آها از اون جهت میگی چه روز مبارکی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">