مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
سه شنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱ ق.ظ

الی احسن الحال

روز آخر اسفند،دلم خیلی گرفته بود.بغضم سنگین تر از سال های گذشته بود.چند ساعت قبل از ورود به سال نو،به دوستم پیام دادم و گفتم:«در این یک سالی که گذشت انگار تنها مخاطب وزارت بهداشت ما و خانواده هایمان بودیم.درست است که همه می گویند سخت گذشت اما استوری هایشان در اینستاگرام چیز دیگری را نشان می داد.غیر از این بود که دید و بازدیدشان را کردند و سفرهایشان را رفتند؟اما ما چطور؟یک سال از همه ی دوستانمان عذرخواهی کردیم و گفتیم تا برطرف شدن شرایط بهتر است دیدار نداشته باشیم.از سفر ترسیدیم.هی گفتیم رعایت می کنیم و درست می شود.»

برایش نق زدم و از سختی هایی که داشتیم پشت سر می گذاشتیم گفتم.از تصور اینکه یک سال دیگر هم به همین شکل-یعنی سخت تر از بقیه ی مردم- بر ما بگذرد غصه ام می گرفت.

اما دوستم یک جمله گفت و آن این بود:«به جایش خودمان و خانواده مان سالمیم چون خیلی رعایت کردیم»

راست می گفت.ما همه ی این مراقبت ها را کردیم که سالم بمانیم.

روز اول-دوم سال حالم خیلی بهتر شد.حافظ گرفتم.نتیجه ی فالم شد:

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

که دور شاه شجاع است،می دلیر بنوش

با خودم گفتم امسال هر طور هم که بگذرد،چه واکسن ها را به موقع بزنیم و چه دیر،باید با شرایط کنار بیایم.البته از وسواس و سخت گیری ام که چیزی کم نمی شود اما چاره چیست؟حالا که نمی توانم سراغ کلاس های حضوری بروم،باید یک جور دیگری وقت های آزادم را پر کنم.

نشستم و بعضی برنامه هایم را برای امسال مشخص کردم.

دوست داشتم بیایم و در اولین پست امسال از همین اهداف و برنامه ها بنویسم اما فعلا دست نگه می دارم تا یکی یکی آن ها را به جریان بیاندازم و بعدتر با جزئیات بیشتری از آن ها بگویم.

راستی،سال نو مبارک!

۰۰/۰۱/۰۳
یاس گل

نظرات  (۴)

سلااام یاسمن 

بازم عیدت مبارک :))

امیدوارم روزهای بهاریت با خوش ترین حال بگذره :)

 

 

 

پاسخ:
ممنونم عزیزم
همچنین
من هم برای تو چنین آرزویی دارم

سال نو شماهم مبارک.

منم اومدم گوگل یه لیست از عادات مثبت پیدا کنم بلکه سال دیگه(نه ببخشید امسال) رو نجات بدم .سال پیشو استرس به فنااا داد همش منتطر بودم تمام شه.

ولی بازم دم ۹۹ گرم 

پاسخ:
سلام زینب
پس بعدا از عادات مثبتت بگو برام

سال نو شما هم مبارک

پاسخ:
:-)

عیدت مبارک عزیزم

روزگارت پر از رزق و روزی مادی و معنوی فراوون.

پاسخ:
خیلی ممنونم ازت عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">