مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۵۸ ب.ظ

تجسمی برای چهارشنبه

عصر چهارشنبه صدای سنتور می داد.عصرِ چهارشنبه،صدای آواز علیرضا قربانی بود وقتی شروع ناگهان را می خواند.

چهارشنبه پُر از تماشا بود.پر از تصویر گل های زرد بهاری و آویزانِ از دیوار.

عصر چهارشنبه داشتم از دانشگاه بر می گشتم،آن هم از دانشگاهی که نداشتم و هم چنان در طلبش بودم.

غروب بود و خورشید آخرین جرعه های گرمِ نورانی اش را روی صورتم می ریخت و من از کاسه اش،نور می نوشیدم،نور و روشنایی.

مرز خیال و واقعیت دوباره در هم رفته بود،به هم ریخته بود وَ من،گاهی برای این سوی مرز شمشیر می کشیدم و گاهی برای آن سو.

من سرباز بی وطنی بودم که گلوله می خوردم و زیر چکمه های سپاهیان هر دو سو،لِه می شدم اما نمی دانستم خاکم کجاست،با که می جنگم و برای کدام طرف.برای هر آنچه خیال شیرین که با من بود یا برای واقعیتی که مجبور به پذیرشش بودم؟

۰۰/۰۱/۱۸
یاس گل

نظرات  (۶)

چه توصیف های قشنگی 😍

پاسخ:
کاش آدم همیشه یه مشت از این توصیف ها توی جیبش داشته باشه و بتونه همه چیز رو با دقت و با جزئیات وصف کنه
برای خودمم کم پیش میاد

من اسمش رو می‌ذارم چهارشنبۀ عزیز

پاسخ:
اینم عنوان مناسبی می تونست باشه

من سرباز بی‌وطن بودم👌👌

پاسخ:
ممنون از حضورت زینب. خوشحالم می کنی

صدای علیرضا قربانی :")

تصورش هم لذت بخشه :")

پاسخ:
داشتم فکر می کردم از توی صدای علیرضا قربانی یه عالم داستان میشه پیدا کرد و بیرون کشید.انگار از قالب شعرها و ترانه ها بیرون میزنه.

اصلا خود علیرضا قربانی اونقدر حرف برای گفتن داره که در یک پست نمی‌گنجه.

پاسخ:
👌 درسته

یاااااسی:)) خواستم بگم میخونمت همچنان:) 

عرض سلام و ادب:)

پاسخ:
سلااام نیکو. چقدر خوشحالم کردی. خوش تشریف آوردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">