مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۵ ب.ظ

رویای خیسِ شمالی ما

بذر خیالت را،پشت پلک هایم پاشیده ام.
هرشب که به خواب می روم،تو از پشت دیوارهای خواب و خیال،از ورای رویاها،به سرزمین خشک تنم سر می کشی و دست های سبز تو،تا جهان زرد و خالی من،امتداد می یابند.

اگر شبی نرسیده به کوچه ی صبح،نرسیده به باغ فرداها،چراغ بیداری را،تا همیشه در خود خاموش نگه دارم چه خواهد شد؟جز آنکه از پیوند من و تو،از رویای خیس و تازه ی شمالی ما،زمین برای دیگر بار،سبز خواهد شد و زندگی بسان گذشته در رگ هاش ادامه خواهد یافت...

 

+ i dreamt i dwelt in marble halls را در یوتیوب به صورت باکلام ببینید یا در سانگ سرا به صورت بی کلام بشنوید(قطعه ی شماره هفت)

 

۰۰/۰۴/۱۸
یاس گل

نظرات  (۲)

یاسمن چرا ستاره این پستت برای من روشن نشده 

اگه نیومده بودم متوجه نمی‌شدم 

پاسخ:
اِ اسمت عوض شد اول با خودم گفتم روناهی کیه؟ 😄
نمی دونم چرا روشن نشده. شاید چون آدرست رو عوض کردی. البته شایدم ربطی نداره

چرا موقع انتشار پست تاریخ امروز نمیزنین /=

پاسخ:
اِ!پس برای همین ستاره اش نشون داده نشده؟ 😂
الان متوجه شدم.
آخه می خواستم ویرایشش کنم. این شد که تاریخش رو عوض کردم تا دیرتر منتشر شه و وقت اصلاح داشته باشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">