مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۹ ق.ظ

با من مشورت کن/دوست داشتن عمیق

چراغ خواب روشن است و او روی صندلی چوبیِ کنار پنجره نشسته است.با همان کت و شلوار شسته رفته ی همیشگی.

می گوید:می دانی که دوست داشتن انواعی دارد.اما یکی از زیباترین و خالصانه ترین نوع دوست داشتن ها،آن است که وقتی یقین داری به او نمی رسی، صمیمانه و از ته قلب برایش آرزوی یک زندگی خوب و خوش و عاشقانه کنی.بی آنکه خودش بداند شبی به پهنای صورت اشک بریزی و از خدا برای آینده و زندگی اش طلب خیر کنی.

بدون آنکه اصراری به روشن کردن چراغ اتاق و جایگزینی اش با نور ضعیف چراغ خواب داشته باشم،در همان فضای نیمه تاریک می گویم:عشق چطور؟یعنی عشق از این همه زیباتر است؟

- : همین دعای خالصانه هم جلوه ای از عشق است یاسمن.ما فقط داریم با کلمات بازی می کنیم.

به نیمه ی روشن صورتش نگاه می کنم و می پرسم:تو هیچ وقت کسی را اینطور دوست داشته ای؟

لبخند می زند و می گوید : از من می پرسی؟این ها را تو می دانی.من آفریده ی ذهن توام!

بلند می شوم و به طرف چراغ خواب می روم.خاموشش می کنم و به سایه ای که روی صندلی نشسته است می گویم:درست است.گاهی فراموش می کنم تو فقط توی خیال من هستی،اینجا؛توی سرم...

و دوباره به تخت خواب برمی گردم و ملحفه را روی سرم می کشم و می خوابم.

۰۰/۰۶/۰۶
یاس گل

نظرات  (۳)

«وقتی یقین داری به او نمی رسی، صمیمانه و از ته قلب برایش آرزوی یک زندگی خوب و خوش و عاشقانه کنی» شاهکار بود این قسمت  متن:)) متاسفانه یا خوشبختانه من هم تجربه کردم این مورد رو.

پاسخ:
ازت خیلی ممنونم 😻🌹
اشاره ی خوبی کردی،آدم واقعا نمی دونه برای چنین تجربه ای بگه متاسفانه یا بگه خوشبختانه.

چه جاذاب که یکی دارین تو ذهنتون حرف بزنه :)

من ندارم همچین چیزی

پاسخ:
یه مدت یه خدمتکار وفادار هم توی ذهنم داشتم شب ها برام قصه می خوند 😂

آدم وقتی به عشق فکر می‌کن یعنی خیلی بزرگ شده؟! یه حس عجیبی بهم می‌ده آخه.انگاری یه آشوب عظیم و عجیبه حتی فکر کردن بهش!

پاسخ:
منم وقتی بهش فکر میکنم دچار ترس میشم،حس میکنم مثل یه جام می مونه که اگه مایع درونش رو سر بکشی دچار درد میشی. ولی میگم اگه عشق درده باید درمونم باشه. نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">