مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
جمعه, ۳ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۰۱ ب.ظ

چالش دست خط

کسی مرا به چالش دست خط دعوت نکرده است.

خودم،خودم را به این چالش دعوت کرده ام.اتفاقا خط خیلی خوبی هم ندارم که بخواهم با افتخار از آن رونمایی کنم.

اما با این شعر خاطره دارم. آن را شهریور ماه،روی کاغذ نوشتم و لای کتاب لیلی و مجنون گذاشتم.

 

 

حالا می خواهم از دو نفر برای پیوستن به این چالش دعوت کنم:

از نویسندگان دو وبلاگِ یادداشت یک جادوگر و یکشنبه بعداز ظهر در جزیره گراندژات

۰۰/۱۰/۰۳
یاس گل

نظرات  (۱۰)

۰۳ دی ۰۰ ، ۱۸:۲۳ MoonChild مون چایلد (هیرای)

اگر دست خط تو خوب نیست پس حتما دست خط من خوب است نه؟"-"

پاسخ:
خواستم از ما بهترون نیان از ما ایراد بگیرن :))
۰۳ دی ۰۰ ، ۱۸:۳۰ یاس ارغوانی🌱

دیگه جمع کنید این بساط رو :(

خططتون خیلی خوبه که :*)

هر دفعه از که ستاره ای با عنوان چالش روشن میشه بیشتر از نوشتن چالش منصرف میشم😄

پاسخ:
جدی میگی؟واااقعا؟آخه انقدر خط خوب دیدم که دیگه حی می کنم خیییلی معمولی ام

سلام.

خیلی هم عالی!

 

بناز به این دست خط خوب...

تراز بودن بیت ها نشان از خوبی اش داره...

پاسخ:
سلام.خیلی ممنونم
البته یادمه برای نوشتن این شعر خیلی وسواس داشتم.دیگه مثلا نهایت تلاشم رو کردم خوب بنوبسم 😅 
۰۳ دی ۰۰ ، ۱۹:۳۳ یاس ارغوانی🌱

اره والا! 

من میخواستم بپرسم کلاس خط رفتین؟! خیلی قشنگه آخه :))

پاسخ:
4جلسه رفتم که مثلا یه کم یاد بگیرم تحریری بنویسم.ولی چیزی که می بینی از نظر یه استاد خوشنویس،نقص داره

خواستم بیام اعتراص کنم به جمله ی( دست خط خیلی خوبی هم ندارم) دیدم دوستان زحمتشو کشیدن 

 

پاسخ:
زینب 😆😂

خوب نیست ؟؟؟؟

دیگه میخواین چجوری باشه که بهش بگین خوب ؟

از منو دیدین ؟  قبلنا تو وبم گذاشته بودم ( الان پیش نویسه) 

بذارین جلو افتاب راه میره =>>>

پاسخ:
نه ندیدم لینک داری بدی؟ 

جدا از خطش متنشم پوکیده اس =>>>>  (نامه بود)

وگرنه میفرستادم

پاسخ:
😆 حله مسئله ای نیست
ولی ممنون از محبتی که نسبت به خطم داشتی
۰۳ دی ۰۰ ، ۲۱:۵۲ یاس ارغوانی🌱

پس حتما ادامش بدین چون خیلی قشنگه :)

پاسخ:
آره یکی از کارهایی که دوست دارم انجام بدم اینه که برم دنبالش. شاید تابستون که سرم خلوت شه برم.ممنونم از محبتت

خیلی خوش خطین :`)

پاسخ:
من اصلا انتظار این استقبال رو نداشتم واقعا. خیلی خوبین
۰۴ دی ۰۰ ، ۱۰:۲۰ کادح هستم

خوش خط و خوش کلمه:))

پاسخ:
سپااااس. خیلی ممنونم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">