مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱ ب.ظ

دکتر شین و میز کناری

دیشب خواب دکتر شین را دیدم.

من چرا آنجا بودم یا او چرا اینجا بود؟

دکتر شین جدی بود.مثلِ بیداری،عینک می زد و قدش خیلی بلند بود.

ما درباره ی ادبیات حرف هایی زدیم.در طول خواب مدام حواسم به میز کناری بود.میزی که جیم-به دروغ-گفته بود مال اوست.

به ساعت نگاه کردم و با خود گفتم:باید قبل از آمدن جیم از اینجا بروم.

اما دکتر شین انگار داشت درباره ی یک پژوهش ادبی حرف می زد و پیشنهاد فعالیت های این چنینی را می داد.

می خواستم بروم که از پشتِ درِ شیشه ای سایه ای دیدم.گفتم:وای نه!یعنی رسید؟

در باز شد.پسر سبزه رو وارد شد.خودم را به آن راه زدم.پشت سرم آمد.برگشتم نگاهش کردم.

چیز واضحی از صورتش نمی دیدم اما انگار داشت لبخند می زد.

نمی فهمیدم این که در خواب می بینم همان جیم است و ضمیر ناخودآگاهم برای آرامشم از وضوح صورتش کم کرده یا یک نفر دیگر است.

نمی خواستم در آن لحظه آنجا باشم.

از خواب بیدار شدم.

با سردرد میگرنی...

 

۰۰/۱۲/۱۲
یاس گل

نظرات  (۳)

سلام.سلام.سلام

دکتر شین کیه؟

پاسخ:
سلام
رئیس یکی از مراکز مرتبط با تحقیقات ادبیات فارسی
۱۸ اسفند ۰۰ ، ۰۷:۵۹ حاج‌خانوم ⠀

سلام

نفهمیدم گیرتون تو قضیه چیه و حالا جیم باشه یا نباشه چه اتفاقی خواهد افتاد! والاع😒

ولی بی‌ربط‌نوشت مرتبط:

اگر سردرد میگرنی دارین، حجامت کنید، اثرش تا جایی که شنیدم، فوق‌العاده است برا میگرن

پاسخ:
سلام سلام
جیم توی دنیای واقعی آدمیه که ازش رنجیدم و دلِ خوشی ندارم. برای همین حضورش در خواب آزاردهنده بود
ممنون از پیشنهادت بانوجان. برای میگرنم چند سالی هست که زیر نظر طبیب سنتی هستم. البته من جزو افرادی ام که به گمانم پزشک صلاح ندیدن حجامت بشم شاید به این دلیل که سردردهام مرتبط با طبع سرد و خشکم هستن و طبیب بیشتر روی افزایش رطوبت بدنم کار می کنن.
۱۸ اسفند ۰۰ ، ۱۴:۵۹ حاج‌خانوم ⠀

سلام

سعی کنید این ادم رو فراموش کنید، شاید چون ته ذهنتون هست خوابشو می‌بینید.

کلا نوع برخورد اطبای سنتی درباره حجامت و فصد متفاوته...

بعضی‌هاشون صدمه به بدن رو آخرین راه می‌دونن، بعضی‌هاشون هر چی میشه، میگن حجامت و تیغشون توی جیبشونه

امیدوارم زودتر از دست سردردها راحت بشین.😙

پاسخ:
امیدوارم اینطور نشه که تا پایان عمر ته ذهنم بمونه...

و در مورد بخش دوم،امیدوارم این اتفاق بیفته.بیشتر پزشک ها میگن با افزایش سن کمتر میشه ولی نمی دونم منظورشون دقیقا از چندسالگی به بعده :))) مثلا شاید 60 سال به بعد رو میگن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">