مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۸:۱۲ ب.ظ

خوابِ میلِتِری

دیشب خواب میلِتِری را دیدم.

اسم او چیزی که می‌گویم نیست،این نام را خودم برایش برگزیده ام آن هم به این دلیل که یکی دو بار موقع مرور نامش در ذهنم، خیلی بی ربط -یا شاید هم به لحاظ واج آرایی-چنین کلمه ای در ذهنم نشست و خودم هم از این اسم مستعار خنده ام گرفت.

خواب می‌دیدم که کلی پیام جدید فرستاده است.از آدرس و شماره تماس دفتر کارش گرفته تا تعریف و تمجیدهای بامزه که فقط خاص خواب های آدم است.

بعد نمی دانم چه شد که در خواب اشتباهی صفحه اش را آنفالو کردم و گفتم:ای بابا حالا بیا و درستش کن!

وقتی بیدار شدم خیال می کردم واقعا آنفالو کردمش.کم کم به خودم آمدم و گفتم: دختر داشتی خواب می دیدی،فقط همین! 😂

۰۱/۰۲/۲۴
یاس گل

نظرات  (۲)

۲۵ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۳:۲۸ حاج‌خانوم ⠀

سلام

زیادی پست کد شخصی داشت... نمی‌شد فهمید چی به چیه😅

 

بی‌ربط نوشت:

این مطلب رو خوندم، یادت افتادم

🔹مطالعۀ شاهنامه را به جوان‌ها، دانشجوها و طلبه‌ها پیشنهاد می‌کنم
🔹بگذارید شاهنامه روی شما اثر بگذارد و روح شجاعت و حماسه را در شما تقویت کند

▫️از همۀ جوان‌ها، طلبه‌ها و دانشجوها تقاضا می‌کنم «شاهنامۀ فردوسی» را مرور کنند. شاهنامه مملو از حماسه است؛ این سرزمین با حماسه باقی خواهد ماند و افرادی که حماسه‌ساز هستند در تاریخ باقی می‌مانند.

▫️شاهنامه را بخوانید و اجازه بدهید روی شما اثر بگذارد؛ ضمن اینکه فارسی شما را هم بهتر خواهد کرد، هویت ایرانی پاک را در شما تقویت خواهد کرد و از ریتم حماسی آن هم لذت خواهید برد. 

▫️شاهنامه، روح شجاعت و حماسه را در شما تقویت می‌کند و این مهم‌ترین زمینۀ دین‌داری است. کسی که روح حماسه در او دمیده شده باشد، بهتر دین‌دار می‌شود، اما کسی که ضعف در او تزریق شده باشد، نمی‌شود دین را به او فهماند و به او پیشنهاد کرد. 

▫️مطالعۀ شاهنامه، هم سرگرمی شما را تأمین می‌کند، هم نگاه شما را به پدیده‌های عالم «نگاهی حماسی» خواهد کرد و برای آینده‌تان هم خوب است، برای سربازی امام‌زمان(عج) هم مفید است؛ چون ایشان آدم‌های شجاع می‌خواهند و البته بعد از اینکه تشریف‌فرما بشوند، این شجاعت را مضاعف خواهند کرد.

▫️قبلاً خریدن کتاب وزین شاهنامه، شاید سخت و پرهزینه بود، اما الان دیگر خرجی ندارد؛ خیلی راحت می‌توانید آن را در اینترنت پیدا کنید و در گوشی‌های خودتان داشته باشید و مطالعه کنید.

#فردوسی
 

از کانال حاج‌اقاپناهیان برداشتمش

پاسخ:
به به
بسیارعالی
چه خوب کردی فرستادی
حالا ما توی کلاس شاهنامه مون یکیو داریم از بچه های دانشگاه هنره ولی علاقه منده و میاد میشینه سر کلاس
رشته اش نگارگریه

 

سلام.سلام.سلام

شده خواب مجازی

😂😂

پاسخ:
آره حتی توی خواب هم فضای مجازی رو می بینیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">