مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹ ق.ظ

عظمتِ درون

می دانی؟

یک جا نوشته بود اگر کسی در نگاه شما با عظمت است این عظمت درون خود شماست و من فکر کردم نه همیشه اما گاهی همین طور است.

اگر این روزها او در نظرم بزرگ است و محترم،به این دلیل است که می توانم علاقه مندی های زندگی ام را در زندگی اش ببینم.می توانم بخش اعظم آن چیزی که همیشه آرزویش را داشته ام و دارم در سبک زندگی او ببینم.اما خب،فقط می توانم از دور به تماشای زندگی اش بنشینم،همین.

این خیلی آزاردهنده است اما چه می شود کرد؟چاره چیست؟

امروز با خودم گفتم نمی شود این طور ادامه داد،نمی شود هی نشست و غصه خورد و گریه کرد.

باید بلند شوم و بچسبم به زندگی ام.باید مشتاقانه در مسیری که همیشه دوست داشتم در آن باشم و حالا هستم(ادبیات)،گام بردارم.باید عاشقانه روی پایان نامه ام کار کنم،کتاب بخوانم،برای فصل دوم مجله تمشک آماده شوم و از تمام این چیزها لذت ببرم.از همین نعمت هایی که در اختیار من است و فرصت بهره بردن از آن ها را دارم.

ایما که گفت دارد یک بار دیگر برای کنکور ارشد معماری آماده می شود،یاد روزهای قبل از قبولی خودم افتادم.یادم آمد باید از خدای بزرگ متشکر باشم که بالاخره مرا از آن روزهای پر از حسرت نجات داد و مرا به کام دلم، به آرزویم رساند.

آیا همین ها برای شادمانی یک انسان کافی نیست؟

 

+مجله تمشک/شماره اول

۰۱/۰۵/۱۲
یاس گل

نظرات  (۱)

انگاری به مقام شکرگزاری رسیده باشی. خوش به حالت یاسمن. دعا کن منم یه روزی شاکر باشم

پاسخ:
آخه دیدم همه ش الکی دارم غصه ی جدید برای خودم می سازم و یهو یادم اومد من چه روزهایی رو برای رسیدن به این روزها از سر گذروندم‌
واقعا امیدوارم اتفاقات خوبی برات در راه باشه
ماجراهای شیرین و آبنباتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">