مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۱:۰۹ ب.ظ

خدایا! شکر

داشتم خاطرات بیست و هفتم مهرماه سال گذشته را مرور می‌کردم. دیدم،پارسال،در چنین روزی،اتفاق قشنگی در زندگی‌ام افتاد.

صبحش دلم گرفته بود اما ظهر، در سایت سنجش، نتیجه کنکور ارشدم را دیدم.  من خوشحال بودم، کامروا بودم، آن‌قدر که دیگر برایم مهم نبود یک دقیقه دیگر،یک ساعت دیگر یا یک ماه دیگر زنده‌ام یا نه. احساس می‌کردم به قدر کفایت زندگی کرده‌ام، با دیدن نتیجه، زندگی‌ام وسعت یافته بود. چند سال از زندگی‌ام،جوانی‌ام با همین رویا گذشته بود و پس از مدت‌ها بالاخره به رویایم رسیده بودم. دیگر چه می‌خواستم از دنیا؟

بعد فکر کردم چقدر خنده‌دار است که هنوز سر کلاس‌های ادبیات ننشسته‌ام، لمسش نکرده‌ام، بویش نکرده‌ام و با این وجود فقط با دیدن خبر قبولی، همه چیز را تمام شده پنداشته‌ام،درست در لحظه شروع!

امروز، خاطرات آن روز را دوره کردم و یک بار دیگر گفتم: خدایا شکر.

۰۱/۰۷/۲۷
یاس گل

نظرات  (۵)

۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۳:۳۷ زری シ‌‌‌

خداروشکر :))))

 

+کاش منم میفهمیدم چه رشته ای و میخوام /:

پاسخ:
منم آخرهای کارشناسی مطمئن شدم بالاخره چی می خوام :))) امیدوارم تو زودتر از اون سن که من فهمیدم به نتیجه برسی
۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۳:۵۰ آقای همکار

انشالله این خبرها و اتفاقات خوب تو زندگیتون زیاد رخ بده 

 

+ سلام

پاسخ:
سلام،خیلی خیلی متشکرم، با آرزوی سلامتی و بهروزی
۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۵:۰۶ مرتضی پورظهیر

شکر

پاسخ:
🤲🌷
۲۷ مهر ۰۱ ، ۲۱:۲۸ بانوچـه ⠀

خدا رو شکر... امیدوارم از این اتفاقات قشنگ تو زندگیت زیاد بشه 

پاسخ:
خیییلی ممنونم، من هم برات همین آرزو رو دارم. اتفاقات قشنگ یکی پس از دیگری

ای جانم.

تبریک مجدد

خوشحالم براتون.

و آرزوی موفقیت، خوشی و سلامتی دارم.

پاسخ:
زنده باشی، ممنونم از مهرت.
با آرزوی بهروزی 🌷

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">