مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
يكشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱، ۰۲:۴۸ ب.ظ

داروی مُسَکّن من

دانشگاه داروی مسَکّن من است.

می‌توانم صبح با بغض از خواب بیدار شده باشم اما هنگام برگشتن از آن‌جا، به نسخه‌ی دیگری از خودم تبدیل شده باشم.

نشستن سر کلاس‌ها، دیدن بچه‌ها، قدم زدن در محوطه، تماشای آسمانی که از قضا پاک است و تمیز، صدای باد و خش‌خش برگ‌هایی که کم‌کم دارند زیر چرخ ماشین‌ها و کفش آدم‌ها پودر می‌شوند و با هر وزش باد در هوا پخش می‌شوند، تجربه‌ی همه این‌ها حالم را رو به راه می‌کند و می‌بینم دوباره به تسکین رسیده‌ام، به آرامش‌.

۰۱/۰۹/۰۶
یاس گل

نظرات  (۵)

۰۶ آذر ۰۱ ، ۲۰:۳۸ زری シ‌‌‌

این منم تو مدرسه :)

پاسخ:
چه عالی. پس مُسَکّن تو هم مدرسه و محیط و دوستات هستن

واقعا. عالیه. دلم تنگ شده واسه اون روزا. کاش باز هم بشه فرصت دیگری بیاد چون الان قدرشو بیشتر میدونم.

پاسخ:
به نظرت ممکنه کلاس های آموزشی بیرون هم همین حس خوب رو داشته باشن؟ مثلا کلاس زبان. دارم به روزهای بعد از اتمام ارشدم فکر می کنم که ببینم چه کار باید بکنم 😄
۰۶ آذر ۰۱ ، ۲۱:۲۰ چوی زینب دمدمی

مدرسه ی ما هم دقیقا همینطوره:))

خوشحالم که هستن.❤

پاسخ:
شد دومین نظر مثبت درباره مدرسه، خوشحالم برات

کلاسای بیرون بستگی داره بنظرم من هیچی دانشگاه نمیشه. بعدشم اگر رفتیم تدریس محیط مدرسه کمی تا قسمتی شبیهش هست همون انرژی ها رو میبینی بلکه بیشتر. 

کلا کلاسای صبح تا ظهر هر جای کره زمین باشن انرژی بخش هستن.😍

پاسخ:
آره این هم می تونه پیشنهاد خوبی باشه
موافقم 🌞

دلم برای دانشگاه تنگ شده همیت روزها باید بیام سر بزنم به مدیران و استادان.

اما مدرسه‌ای که هستم هم امروز خیلیییی قشنگ شده بود. پاییزی و طلایی

 

پاسخ:
پس فکر کنم مثل مهربانو بعد از دانششگاه به محیط مدرسه هم رای میدی. خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">