مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۱ ب.ظ

هنوز در سفرم

هرچه از این انتظار بیشتر می گذرد،

تو از من دورتر می شوی!

نه در ابتدای جاده،

و نه در انتهای آن...

حالا دیگر ماه هاست که سایه ی آشنای کسی ،با قامت تو،به چشم نمی خورد.

...

خسته ام!

بس که بیهوده چشم هایم را درگیر تو کرده ام!

باید با همین چمدان کوچک و پای پیاده،

به مسیر جدیدی فکر کنم ،

که این بار بدون تو آغاز خواهد شد.

تنها،بخشی از عطر وجودم را در فضای جاده،درست زیر همین درخت،به یادگار می گذارم،

تا اگر روزی از آن عبور کردی،

سبزینه ها با تو بگویند،

از ماجرای منی که چقدر در این مسیر به انتظار تو ایستادم و

از ماجرای تویی که هرگز بازنگشتی ...

 


براده های یک ذهن:

آنچه که تمام این مدت نه تنها چشم که ذهن مرا درگیر خود کرده بود اهداف پوچی بود که گمان می کردم در این فضا محقق خواهد شد

و مسافر پیاده از این پس در فضای حقیقی به زندگی خود ادامه خواهد داد

۹۴/۰۴/۱۰
یاس گل

نظرات  (۲۳)

سلام.وبلاگ خیلی خوبی داری.یه سری هم به وبلاگ من بزن و کلی بخند.با تبادل لینکم موافقم لینکم کن و خبر کن.
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۲ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
سلام آبی جون
خوبین شما ؟!
یاسمن جون شما لنزورتونو حذفیدین؟! :(

پاسخ:
سلام بانو
بله
من کلا در حال حذفم :)
این وب هم تا دو روز دیگه حذف میشه
حتما یه راه ارتباطی برام در کامنت خصوصی بذار
عه چرا آخه ؟؟!
ینی کلا دیگه تو فضای مجازی نیستین؟؟؟؟!
آبجی یاسمن ؟؟! :(((
این وب باشه حداقل یادگاری...
کلی خاطره دارم اینجا :( نـــــــــــرو آجـی :((
پاسخ:
سارا بانوی عزیز
نه که کلا فضای مجازی رو ترم کنم
نه
ولی اینجا حذف خواهد شد
یاسمن جون نروووووووووووووووو :((
بخدا گیم گرفته آبجی نرو دیگه :(((((
اصن قهر :-|
سلام .
جوابمو که خصوصی فرستادم بدی ها ؟
خیلی ناراحت ام کردی خیلی :((((
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۶ محدثه محمودی مقدم
سلام تونباید ب من بگی اسم وبتوعوض کردی؟پیامم میدم جواب نمیدی معلوم هس کجای دختر😟😏
پاسخ:
محدثه بانو سلام
آخه اینجا هم که داره بسته میشه :)
سلام
حذف نکنید... من تازه آشنا شدم با اینجا آخه...:(

سلام 
خذف نکنید‌... من تازه با اینجا و نوشته هاتون آشنا شدم آخه:(
سارا منم گریه ام گرفته :(
یاسمن کجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
پاسخ:
ریحانه بانو
هستم
فقط دیگه وب شخصی نخواهم داشت!
مرسی بابت توضیحات و راهنمایی هات عزیزم
خیلی لطف میکنی :*
باید ببخشی . . .
سلام
این کارتون اصلا درست نیست.
اگر نمیخواید ادامه بدید ایرادی نداره هرچی صلاح خودتون هست.
اما حذف مطالب مفید و تاثیر گذار اینجا به نظرم اقدام شتاب زده و نسنجیده ای خواهد بود.
پاسخ:
سلام
صحیح است
مطمئنا حذف وبلاگ چندان منطقی نیست به ویژه اینکه بعد از حذف ناگهانی بلاگفا زحمات جنابعالی بود که بازگشت مطالب رو سبب شد 
به همین خاطر ان شاء الله ابتدا مطالب مفید وب رو در وبگاهی گروهی یا جایی دیگر نشر میدم بعد این وب رو حذف میکنم
در واقع دلیل اصلی من حذف وب و حذف فعالیت به صورت فردی است
قرار بر اینه که فعالیت به شکل گروهی و مفید تر رو آغاز کنم ان شاء الله
بله اینطوری باشه که خیلی خوبه به قول امیرالمومنین  "ید الله مع الجماعه"
فقط توصیه میکنم وبلاگ رو اگر حذف هم میکنید دوباره بدون پست  ثبتش کنید.
چون معمولا لیست وبلاگ های حذف شده با رنک خوب  (پر بازدید) توسط ربات های خزنده شناسایی میشه و از کلیک بازدید کنندگانش جهت بالابردن رنک سایت های تبلیغاتی سواستفاده میشه.

پ.ن
به نظرم اگر اینجا به همین شکل باقی بمونه ایده بدی نیست ولی خب هرچی صلاح و تشخیص خودتون هست.
ان شاءالله در هر عرصه ای که فعالیت میکنید موفق و سربلند باشید.
لااقل وبلاگ رو حذف نکنید
سلام
یاسمن جان جسارت نشه ولی یه پیشنهاد !
میشه همین جا را هم گروهی کنی؟

البته دوست نداشتی نظرمو عمومیش نکن ...

ولی جای خالیت خیلی حس میشه :(
پاسخ:
راستش تشکیل وب گروهی دست یکی از دوستانه بانو
واقعا ممنونم از پیشنهادها
سلام.مطالبتون خوبه.استفاده میکنیم! چرا حذف؟؟؟ اگر میخواید کار گروهی کنید خب این میشه یه قدم بالاتر و این دیگه توقف نیست..بالا رفتنه...نمیدونم انشاله که خیره
پاسخ:
شاید وبلاگ باقی بمونه اما به روز نشه
وب گروهی که راه بیفته تکلیف من هم روشن میشه بانو
:)
فقط می تونم دعا کنم هر کجا هستید موفق باشید. علی یارتان
پاسخ:
راه اندازی سایتتون همراه باشه با طی کردن مسیر مبارزه
ان شاء الله
سلام
من قبلا اومده بودم اینجا حذف شده بود که ..
الانم از رو دلتنگی اومده بودم سر بزنم ولی یقین داشتم وبی درکار نیس..
خوشحالم که اینجا هنوز حذف نشده :-)
پاسخ:
سلام سارا بانو
بله.دیگه به روز نمیشه
اما احتمالا حذف نمیشه تا مطالب باقی بمونه
سلام  یاسمن جان شما در لنزور صفحه دارید؟
پاسخ:
سلام بانو.داشتم قبلا
سلام بله عضو لنزور هستم.خواستم اگر صفحه داری فالو کنم بهره مند شم از مطالبتون...:)
It's a pleasure to find such raoilnatity in an answer. Welcome to the debate.
Jeg slenger meg med, i evig håp om endelig å være den heldige vinner... Med en lillebror i magen blir det et fint antrekk fra Weat som står på ønskelisten om vi trekkes. Fingre krysses! :).i@git.karborgmailbcom

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">