مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی

دوستان خوب من

همانطور که در چند پست قبل از این گفتم،نزدیک یک ماه است که به یک نشریه جدید پیوسته ام.مخاطبان این مجله،کودکان 7 تا 12 ساله هستند و تاکنون دو شماره از این فصلنامه منتشر شده است و من از شماره سوم که در حال حاضر مشغول تهیه ی آن هستیم،به این جمع پیوسته ام.

مدیرمسئول این نشریه بانوی جوان و با پشتکاری است که برای انتشار این سه شماره و به عبارتی برای تامین بودجه ی لازم آن به تنهایی این مسیر را طی کرده است .ایشان تا امروز با چندین و چند نفر درباره ی حمایت مالی مجله صحبت کرده اند،قرار کاری گذاشته اند و حتی از جیبشان مایه گذاشته اند تا کار در این شرایط اقتصادی به چاپ برسد.وقتی به این فکر می کنم که اگر من جای ایشان بودم چه می کردم می بینم هرگز از پس این کار بر نمی آمدم چون نه تنها از بازاریابی و تبلیغات چیزی نمی دانم بلکه توان این همه دوندگی را هم ندارم.برای همین همیشه ایشان را تحسین کرده ام و از اینکه حالا در کنارشان هستم خوشحالم.

اما واقعیت این است که نشریه های خصوصی برای ادامه ی حیات خود به حامی مالی نیازمندند.

به همین خاطر آمده ام تا در این پست بگویم ما در مجله ی تمشک به بازاریاب آشنا با فضای مطبوعات نیازمندیم و علاوه بر این از سازمان ها،موسسات فرهنگی هنری،کارخانه ها،تولیدکنندگان محصولات کودک و نوجوان و صاحبان مشاغل دعوت می کنیم تا در مقابل تبلیغ کسب و کار خود،حامی مالی مجله ما باشند.

آدرس صفحه ی اینستاگرام مجله را هم برای شما می نویسم.

شاید به کارتان آمد.

 

اینستاگرام tameshkk_magazine

تمشک در فیدیبو

۰۱/۰۳/۱۵
یاس گل

نظرات  (۳)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

شرمنده کمک نمیتونم بکنم در این باره 

 

+من نمیدونم این بات هم میهن و چطوری ساختن که هرچی بیان محدودیت میذاره این همچنان هست :"""

 

 

پاسخ:
نه بابا دشمنت شرمنده
من برای کسانی که توی این زمینه فعال و صاحب تجربه هستن گذاشتمش


😆 آره جالبه
۱۵ خرداد ۰۱ ، ۱۵:۰۲ حاج‌خانوم ⠀

سلام

چه کار سختی! والاع تو این حوزه اصلا نیستم. فقط می‌تونم دعا کنم.

پاسخ:
آره می دونم ممنونم ازت
گفتم توی وبلاگمم بذارم شاید گذر صاحبان مشاغل به اینجا خورد 😄

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">