مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۲۴ ب.ظ

اى شروع لطیف...

مدت‌ها بود که فکر چیدمان سنگری در شکل و شمایل وبلاگ در سرم مى‌چرخید،اما یا فرصت قصد یارى نداشت یا گاهاً،داشتن و نداشتن آن،برایم بى‌تفاوت میشد.

مسئله اینجاست که فقط ایجاد وبلاگ دغدغه‌ى ذهنى‌ام نبود.آنچه که بیش از همه،برایم حائز اهمیت شده بود،تأثیر نوشته‌ها بر خوانندگان وبلاگ بود.نوشته‌هایى که تا دیروز،تنها خواننده‌اش خودم یا اطرافیان نزدیکم بودند حالا دیگر قرار بود در معرض دید افراد جدیدى قرار بگیرند.پس احساس مسئولیتم نسبت به قلمم باید بیش از پیش افزایش مى‌یافت و آمادگى ورود به دنیایى جدید از مخاطبان را پیدا مى‌کردم.

من مسئول این نوشته‌ها هستم و تک تک این واژگان،در حکم فرزندانم...!

نمى‌دانم کیستى و با چه اعتقادات و افکارى وارد دنیاى کوچک من شده‌اى!هرکه هستى قدمت خوش باد.اینجا،ورود براى عموم،آزاد است... .


۹۱/۱۱/۱۰

نظرات  (۱۱)

بسم الله
خوش اومدی مسافر...
تمام شد . . .
تمام دغدغه هات رو خوندم  . . .
حیف این وب نیست؟؟؟ 
پاسخ:
بانو
شاید حذف نشه ولی خب به روز هم نمیشه
حالا با بروز نمیشه اش یجوری کنار میایم دی:

اگ وب گروهی ای عضو شدی بگو دنبالت کنم:*
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۸:۴۴ راضیه گنجی

سلام

شما هم وبلاگ پر محتوایی دارید .

۲۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۷ سرباز جامانده
تقریبا تمام مطالب صفحه ی اول رو خوندم.جالب و پرمحتوا و مفید بودن(من اصلا عادت ندارم از چیزی الکی تعریف کنم) البته بخاطر اندکی خواب آلودگی نشد واسه مطالبی ک خوندم نظر بذارم
I'm rellay into it, thanks for this great stuff!

سلام یاسمن!

باورت میشه به اولین پست وبلاگت رسیدم

....

شروع فوق العاده ای داری..

موفق یاشی :دی

پاسخ:
میدونی؟اینکه یکی به قول خودت 10سال کوچیکتر میاد وبلاگم و یه دوستی ای بینمون شکل گرفته که تو ساعتای فراغتش میشینه پای پستای قدیمی ترم یه حس شکرگزاری بهم میده.واقعا ممنونم ازت
۰۸ مهر ۰۱ ، ۱۵:۵۹ مرتضی پورظهیر

مطالب دلنشینی دارید

مخصوصا اولین مطلب که خیلی حس خوبی داشت

پاسخ:
سلام. خیلی متشکرم از حسن نظر شما

ایم ریئلی سوری.. 

اشتباه شد.. شما وبلاگ خوبی هستید و قطع دنبال نمیکنم،فقط حالم از ادبیات بهم میخوره که اینم مشکلی نیست.. موفق

پاسخ:
خواهش می‌کنم. مسئله‌ای نیست. به هرحال علایق آدم‌ها متفاوته و نقطه نظرات هرکس که حتی از اینجا عبور هم می‌کنه ارزشمنده. ممنون از حضورتون.

قلم خانوم قلم خوبی دارین 

پاسخ:
سلام. متشکرم از لطفتون 🌸

چرا کامنت پست رو بستی؟ چرا لایک و دیس لایکو برداشتی؟! دفه دیگه بیام وبلاگت ببینم چنین وضعیه جدا قطع دنبال میکنم! بیایم این پست طولانی رو بخونیم و بعدش هیچ؟!

هاه... 

پاسخ:
لایک و دیس‌لایک را چند سال پیش از صفحه‌ام برداشتم. وقت هایی هم که نظرات یک پست را می‌بندم به این دلیله که در مورد اون پست فقط قصد نوشتن مسئله ای را داشتم که باعث دلمشغولی بنده شده و از کسی انتظاری در خصوص دریافت نظر ندارم. کسانی که چند ساله بنده را دنبال می‌کنن با این روند آشنایی دارند.
اگر باعث اذیت خاطر شما یا مکدر شدن اوقاتتان شدم عذرخواهی می‌کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">