مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ق.ظ

تغییر!!!!

آدم گاهی دلش می خواهد برخی کارها را همینطور الکی انجام دهد.

بدون قصد و نیت خاصی.

تغییر آدرس وبلاگم نیز از همین رو ست.

نه برای خاطر چیزی یا کسی...

همین!

در ضمن...فکر میکنم دیگر لازم است یک مسئله را بازگو کنم.

آدم ها تغییر می کنند.

در یک برهه از زمان ممکن است باورشان فلان چیز باشد و در برهه ای دیگر نه.

ممکن است در یک بازه زمانی پایبند به برخی مسائل باشند در بازه ای دیگر نه.

دل نبندیم در خیال به آدم هایی که روزی به خاطر برخی خصوصیاتشان انتخابشان کردیم و بعدتر که دیگر خبری از آن ها نشد همچنان با خیالشان زندگی کنیم.

شاید امروزشان با دیروزشان تفاوت آشکاری پیدا کرده باشد...

من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.

سال پیش سعی در تجربه یک زندگی متفاوت داشتم و خودم را در کالبد دیگری قرار داده بودم.با باورهای خاص...امسال اما اعتراف میکنم که توان آن مدل زندگی در من نبوده و نیست.

امروزِ من دچار تغییراتی شده است.تغییراتی که گاها باعث سوال برخی ها هم شده است!

مثلا اگر دیروز با مخالفان باورهایم بحث میکرده ام و دلیل و مدرک می آورده ام تا به خیال خودم قانعشان کنم،اگر تا دیروز مردم شهر را سفید و سیاه می دیده ام،امروز چنین نیستم.

پیش آمده حتی کسانی را دوست بدارم که افکارمان با یکدیگر تفاوت بسیار دارد.

و من زندگی کنونی خود را دوست می دارم.

امروز مرا باور کنید و در گذشته خیالی ام سیر نکنید...لطفا!

۹۵/۱۰/۰۲
یاس گل

نظرات  (۵)

انسانی که تغییر نکند می میرد! 
البته تغییر درجهت کمالات و دنیای اطرافت را بازتر ببینی بهترین تغییر است!
همیشه در نوسات و طوفان های زندگی دچار تغییراتی می شوم که گاه سکوت و تفکر با چاشنی خلوت درون روح ام را بزرگتر می کند...
امام علی ع : هرکه دو روزش یکسان باشد مغبون است...و هرکه فردایش بدتر از دیروزاو باشد, محروم است  وهرکه چون دنیایش تامین شود دیگر به خیر اخرت خود اهمیتی ندهد,هلاک است و هرکه به کاستی وجود خود رسیدگی نکند, خواهش های نفس بر او چیره شود وهرکه در کاستی باشد, مرگ برایش بهتر است.

پاسخ:
کاملا موافقم زهراجان عزیز
ممنونم که با دقت میخونی
خواهش میکنم عزیزم :)
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۰ مسافر اشک
مثل دو مسافری بودیم که باورهامون ما رو به هم نزدیک می کرد!
گرچه دور از هم بودیم ولی مسیرمون یکی بود...
گفنه باشم من رفیق نیمه راه نمی خوام و
امیدوارم دوستی مون تغییر نکرده باشه
پاسخ:
عزیزی  شما اسما...رفاقت ما که تمومی نداره
اول فکر کردم که رفتی 
بعد گفتم که نه
یاسمن که وبلاگش رو نمی بنده
تا فهمیدم آدرست رو عوض کردی:)
پاسخ:
آره بابا
یهویی زد به سرم
در خدمتیم
آب که یه جا میمونه اصولا باید بگنده!
آدم ها تغییر میکنن...هم خوبه و هم بد.
هم خوبه و هم بد...
آدم ها باید توی خودشون سفر کنن تا نگندن
هم خوبه هم بد...
:((((
پاسخ:
آفرین.گل گفتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">