مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ب.ظ

یک خبر،یک نفر،یک حال خوب...

دارد برایم از دردهای این روزهایش می گوید.
می گویم:من هم حال خوشی ندارم.انتظار دارد دیوانه ام می کند.
می گوید: انتظار چه؟
می گویم:یک خبر،یک نفر،یک حال خوب...
فکر می کند که منظورم از این حرف ها این است که مثلا منتظرم تا یک مرد پیدا شود و خبرهای خوبی شود و ...
می گذارم همینطور فکر کند.چیزی نمی گویم.
در حالی که این طور نیست.
انتظار یک نفر،انتظار از یک دوست است که دلم می خواست در لحظه های سختی ام کنارم باشد.اما نمی توانست.نمیشد.
انتظار یک خبر،همان خبری بود که به خاطر شنیدنش گوش به زنگ تلفن هستم...دقیقه های زجر آور...
به همین سادگی!
یک خبر،یک نفر،یک حال خوب...



۹۶/۰۳/۳۰
یاس گل

نظرات  (۷)

۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۹ مسافر اشک
باورت میشه در همین تاریخ منم همین حس رو داشتم
حس انتظار، زیباترین حس دنیاست...
مخصوصا انتظار یک خبر از فردی که خیلی دوسش داری
و رسیدن خبر، یعنی شنیدن صدای تو، یعنی بها دادن به تو
پاسخ:
چه خوووب
من همچنان منتظر خبرم
۲۳ مهر ۹۶ ، ۰۳:۵۷ real psychic readings
فقط تمایل به گفتن مقاله شما شگفت انگیز است. روشنایی
در پست شما فقط عالی است و می توانم فرض کنم شما متخصص در این موضوع هستید.
با اجازه شما به شما اجازه می دهد که فید RSS خود را به اشتراک بگذارید تا پست های آینده را به روز نگه دارید.
با تشکر یک میلیون و لطفا کار خیرخواهانه را ادامه دهید.
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۲:۳۰ cheap phone psychic reading
این واقعا یک بخش خوب و مفید از اطلاعات است. من راضی هستم
شما فقط این اطلاعات مفید را با ما به اشتراک گذاشتهاید. لطفا ما را به روز نگه دارید
این. با تشکر برای به اشتراک گذاری
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۲:۳۱ cheap phone psychics
WOW just what I was looking for. Came here by searching for یاسمن مجیدی
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۲:۵۲ cheap phone psychic readings
سلام همکاران، چطور همه چیز و چه چیزی هست
شما می خواهید در مورد موضوع این مقاله به نظر من بگویید
واقعا شگفت انگیز در حمایت از من.
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۳:۰۵ std screening near me
اگر بخواهید بیشترین مطالب را داشته باشید،
مثل من، به سادگی یک بازدید سریع از این وب سایت تمام پرداخت
زمانی که محتویات با کیفیت را فراهم می کند، با تشکر
سلام، من می دانم این موضوع خالی است، اما از اینکه می دانستید، تعجب کردم
هر ویدجت من می توانم به وبلاگ من که به طور خودکار صدای جیر جیر من تازه ترین به روز رسانی توییتر اضافه کنید.
من برای مدت زمان زیادی به دنبال یک افزونه بودم و امیدوار بودم شاید شما تجربه ای با چیزی شبیه به این داشته باشید.
لطفا به من اطلاع دهید اگر به هر چیزی برسید.
من واقعا از وبلاگ شما خوشم می آید و منتظر به روز رسانی های جدید خواهم بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">