مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ب.ظ

حال خوش 16 مردادی

درست همین جا نشسته بودم.همین جایی که همیشه برای ارسال پست های وبلاگی ام می نشینم.پشت میز...

به یکی از موسیقی های دلچسب کارناوال-صدای زندگی گوش سپرده بودم و گشتی درون سایت ها می زدم.

به سایت جشنواره هنری رسانه ای مشهدالرضا رسیده بودم و دنبال خبری،یادداشتی پیرامون اعلام برگزیدگان می گشتم.خبری نبود.

خواستم سایت را ببندم که ناگهان یک گوشه از سایت عنوان برندگان را دیدم.بازش کردم.خیلی طبیعی انگار که هیچ اتفاق خاصی نیفتاده باشد از کنار نام خود در بخش دلنوشته ها گذشتم.

تا اینکه یک هو به خودم آمدم و دیدم که ... خدای من،برگزیده شدم.برگزیده شدم.خداااای من!...و به دنبال آن دویدن در خانه و کشیدن دست والدین برای دیدن نام من در لیست برگزیدگان و ...

این بار هم دوم شدم و نمی دانم که چه سری است که در سه جشنواره ای که تاکنون رتبه آورده ام هربار دوم بوده ام!!

خب از این ها بگذریم و برویم سراغ موسیقی دلچسب خودمان و یک حال خوش 16 مردادی

دوست دارید شما هم بشنویدش؟

خدایا شکرت...

۹۶/۰۵/۱۶
یاس گل

یاسمن مجیدی

نظرات  (۹)

چقد خووپب ایوول:)
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۲ آبان ترجمان
باورت نمیشه اول موزیکو پلی کردم بعد شروع کردم به خوندن پستت و چقققدر تاثیر گذارانه بود . 
در ضمن خیلی هم تبریک میگم و از اون جایی که باید تم همیشگیم رو حفظ کنم میگم که برو خدارو شکر کن که خیلیا اثرشون تقدیرم نشده حتی.خخخ .:)))
پاسخ:
وای سلاااام آباااااان
خوبی؟
چه خوب
پس حس همون لحظه م رو تونستی تا حدی تجسم
کنی
ممنونم ازت
و تم همیشگیت :))
تبریک می گم. هم تولدت را هم رتبه شدنت را. :)
منم یه مردادی ام و چقدر هم ماهی های خودمو دوست دارم:)
پاسخ:
سلام مهربانو
خیلی خوش اومدی
سپاس بابت تبریکت
ممنونم ازت
البته من که مردادماهی نیستم و خبر برگزیده شدن در جشنواره بود که .حال خوش ۱۶ مردادی برام ساخت.
چقدر خوب که شما مردادی هستی.
سلااام
تبریک تبریک یاسمن جوووون
پاسخ:
سلاااام زهرا جان.خوبی ؟خیلی ممنونم ازت عزیز
چه عالی:)
مبارک باشه
همینجوری تخته گاز برو همه جشنواره هارو درو کن
پاسخ:
ممنونم ... :))
وااای
آفففرین
عااالی
پاسخ:
ممنووووونم ازت
خیلی
اثر برگزیدتون رو رونمایی کنید خانم
پاسخ:
سلاااااام
حتما
بذار جایزه م برسه :))
دوم شدن خر است!بد نیست ولی حرص داره.شاید بگی اگه یه ویرگول میذاشتم یا حذف میکردم الان اول شده بودم.
ولی بازم خوبه:))خیلی
تبریک.خسته نباشی
پاسخ:
من همینکه جزء نفرات برتر باشم شادم آقا :))
یعنی فقط باشم ها 
اه چرا من زودتر نبومدم که تبریک بگم :(

ببخشید ولی تبربککککککک😘😘😘😘😍😍😍😚😚😙😙😗😗
پاسخ:
خواهش میکنم
این حرفا رو نزن
ازت خیلی ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">