مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ

لاک پشت پرنده

دیروز با آبان رفته بودیم به جشنواره لاک پشت پرنده.نمی دانم چقدر درباره آن می دانید و خب خیلی هم فرصت در اختیارم نیست تا درباره آن توضیح دهم.

فقط آمده ام تا بنویسم که بعد از مدت ها نوجوانانی را دیدم که واقعا نوجوان بودند.با بسیاری از نوجوانانی که تا پیش از این دور و بر خودم دیده بودم(علی الخصوص در اماکن عمومی!)فرق میکردند.

با چنان ولعی به دنبال برگزیده های کتاب نوجوانان می گشتند که سر کیف می آمدی.گرچه تعدادشان نسبت به جمعیت نوجوانان شهری مثل تهران واقعا کم بود اما در همین تعداد کم می توانستی تجلی واژه ی نوجوان را از نزدیک ببینی و حس کنی.

باید بگویم که من نیز دو کتاب از فهرست 21 و 22 لاک پشت پرنده را تهیه کردم.حتی به یکی از مترجمان حاضر در جشنواره دادم تا برای نوجوانی به نام یاسمن!! امضایش کند و اصلا به روی خودم هم نیاوردم که آن نوجوان،اکنون 23 سال دارد!!! :))

راستی یادم رفت که بگویم بانو حریری را هم زیارت کردیم.

جای خیلی های کتاب دوستتان خالی!



۹۶/۰۶/۰۵

نظرات  (۳)

یکی از خوبی های پایتخت همین نمایشگاه کتاب و خیابون انقلاب و لاک پشت پرنده و ایناشن دیگه
هعی....
این خانوم حریری مثل ملکه هاست.مثلا هرروز با ناخونای بلندش میشینه پشت میزش و شانسی یه مطلب رو انتخاب میکنه و بقیه رو یا دیلیت میکنه یا سرمیده توی سطل آَشغال.بعد قاه قاه میخنده و بعد روبه همه میگه:کی از همه رئیس تره تو اینجا؟بعد اکو میاد:تو تو تواینجا!
پاسخ:
وای خدا وجیهه :))

نوجوان درونتون زنده ست :)
من هم هنوز از کتابهای نوجوان لذت می برم
پاسخ:
اصلا نوجوان درونمون رشد نکرده :))
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۴۰ پریسا سادات ..
من عاشق کتابم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">