مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

مسافر پیاده

هـنـــوز در سـفـــرم

نه آنکه جهانگرد یاکه در سفر باشم،اما،
مسافرپیاده بخوانیدمرا،
که درجاده های تخیل ناگریز ذهن،محبوس مانده ام،
واین ها ورق پاره های همان زندان است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

بایگانی
چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ق.ظ

مرغ ها و جغدها

دیشب برگشته می گوید مگر مرغی که انقدر زود می خوابی؟
گفتم خیر.انسان با برنامه ای هستم که به سلامت جسم و روح می اندیشم.
می گوید باشد تو خوبی.
میگویم خب دیگر بس است.شما جغدها را با هم تنها می گذارم.
ولی مگر دیشب خوابم برد؟اصلا مگر شد درست و حسابی چشم رو هم بگذارم؟دختره ی حسود چشمم زد...

۹۶/۰۸/۰۳
یاس گل

نظرات  (۶)

۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۰:۰۵ طراحی سایت
موفق باشید 
مرسی عالی بود
وایییی یاسمن مردم از خنده 
مرغ و جغد خخخخخ
خدایی مرغ بودن رو به جغد بودن ترجیح میدم هرچند چند سالی جغد بودن رو تجربه کردم که خیلی بد بود و ای ....
دیشب هم مرغ بودم و الان پرانرژی:))))
راسی سلام
پاسخ:
:)) والا
به من چه شما شب دیر میخوابی فرداش لنگ ظهر پامیشی
باید چشم بزنی حتما؟
نه جدی من خودمم مرغ بودن رو ترجیح میدم
۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۶:۴۰ پرستوی منتظر
اخی
اسفند دود می کردین واسه خودتون
پاسخ:
:))
از علاقت به پرنده ها بی خبر بودم یاسمن...وگرنه واست یه جوجه میفرستادم:)))))
پاسخ:
:)) بیچاره جوجه تو بسته پست چی می کشید
جوابت خیلی باحال بود :))))))
جودی مننننننننن :)))))
پاسخ:
والا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">